(24/7) 1-800-373-600

שאלות ותשובות בנושא רישום, חיובים והנהלת חשבונות

 

בעמוד זה תוכלו למצוא תשובות לשאלות בנושא רישום לשרותי SweetHome השונים, חיובים, הנהלת חשבונות, ביטול שירות, זיכויים ונושאי שירות לקוחות כלליים

 

  1. כיצד נרשמים לשירותי אחסון אתרים ב-SweetHome?

    ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי שהונפקו בישראל, העברה בנקאית, צ'ק (המחאה) וכמובן באמצעות PayPal

  2. כיצד פונים למחלקת שירות לקוחות של SweetHome?

    ניתן לפנות אל מחלקת שירות לקוחות בימים א-ה בין השעות 09:00 – 18:00 בטלפון 03-7979500 שלוחה 3. כמו כן לשירות לקוחות יש מחלקת פניות באמצעות האתר (טופס יצירת קשר) וכן מתוך מרכז הלקוחות בכתובת my.sweethome.co.il

  3. כיצד SweetHome מגינה על כרטיסי האשראי של לקוחותיה?

    SweetHome לא שומרת  מספרי כרטיסי אשראי של לקוחותיה, והחל משנת 2014 עובדת בשיטת טוקניזציה מול ספק הסליקה המוביל בישראל – קרדיט גארד. כאשר הנך מזין את כרטיס האשראי שלך במרכז הלקוחות, הדבר נעשה ישירות מול ספק הסליקה, כולל עמוד מאובטח שהוא מספק. לאחר סליקה ראשונה מוצלחת, אנו מקבל קוד ייחודי (טוקן) שבאמצעותו נעשה חיוב תקופתי מתחדש בעתיד. SweetHome לא רואה אף פעם את מספר הכרטיס, רק את 4 הספרות האחרונות והתוקף. כמו כן אנו לא שומרים את מספר תעודת הזהות של הלקוח, אלא אם כן היא משמשת גם כמספר עוסק מורשה.

  4. האם ניתן לחלק תשלום שנתי לכמה תשלומים באמצעות כרטיס אשראי?

    לא. התשלום השנתי מגלם בתוכו הנחה ולא ניתן לחלק אותו שוב לתשלומים.

  5. האם אקבל חשבונית מס-קבלה אחרי התשלום?

    כמובן! אנו מנפיקים חשבוניות מס/קבלה באמצעות מערכת Invoice4U אשר שולחת חשבוניות מס'/קבלה חתומות דיגיטאלית אחרי כל תשלום של שרותים ב-SweetHome. במרכז הלקוחות בכתובת my.sweethome.co.il ניתן להוריד העתקי נאמן-למקור של כל הסטוריית התשלומים.

  6. כיצד מבטלים חשבון ב-SweetHome?

    לקוחות אחסון שיתופי יכולים להגיש בקשת ביטול מתוך מרכז הלקוחות – my.sweethome.co.il.
    לקוחות מחשוב ענן ושרתים יעודיים נדרשים לשלוח בקשת ביטול באמצעות פקס. במידה והלקוח הינו חברה בע"מ חייבים לשלוח את הבקשה על נייר חברה בצירוף חותמת החברה. נציגינו יעמתו טלפונית את הביטול.

  7. כיצד ניתן להחליף אמצעי תשלום?

    במרכז הלקוחות – my.sweethome.co.il ניתן לשלם כל חשבון באמצעות כל אחד מאמצעי התשלום המקובלים. פשוט צריך לבחור את אמצעי התשלום בעמוד החשבון ולהמשיך משם.
    כמו כן, ישנה פונקציה מובנית להחלפת כרטיס אשראי לחיובים חוזרים.

  8. האם ניתן לשלם ב-PayPal?

    כן, כולל אפשרות ל-PayPal Subscription שיעביר אוטומטית תשלום חודשי מחשבון ה-PayPal שלך אלינו. שימו לב – עם הפסק השירות באחריות הלקוח לבטל את הוראת הקבע ב-PayPal מתוך חשבונו האישי.

 

SweetHome מתמחה באחסון אתרים על שרתי Linux ו-Windows וכן אתרי WordPress, Joomla ו-Drupal. קח אותנו לנסיעת מבחן!

 

חזרה לעמוד שאלות ותשובות

מעוניין/ת לשמוע עוד פרטים על שירותי פרסום ובניית אתרים? התקשר/י אלינו 1-800-373-600 או מלא/י את הטופס להלן ונציג שלנו יחזור אליך במהרה עם חבילת הפתעות במחירים מפתיעים!