(24/7) 1-800-373-600

מי צריך קידום אתרים – ולמה?

לכאורה התשובה לשאלה "מי צריך קידום אתרים?" היא כל בעל אתר – שהרי מן הסתם מי שטרח ועמל על בניית אתר ומשקיע משאבים שונים על מנת להוסיף לו תכנים כאלה ואחרים באופן שוטף ירצה שהאתר יתבלט וייחשף לעיניים רבות ככל האפשר.

בפועל לעומת זאת התשובה מורכבת קצת יותר, ולא כל בעל אתר זקוק בכל נקודת זמן לקידום (בהגדרתו המצומצמת, כלומר פעולות שונות שמטרתן הופעת האתר במקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות בגוגל ושאר מנועי חיפוש).

האם האתר איכותי מספיק?

ראשית כדאי לזכור שהמטרה היא לא למשוך כמה שיותר גולשים אל האתר שלכם, אלא לגרום לכמה שיותר גולשים לבצע את הפעולות הרצויות מבחינתכם (בין אם לרכוש מוצר כזה או אחר, בין אם להשאיר פרטים על מנת שתוכלו ליצור איתם קשר ובין אם להתרשם מכם ובעקבות זאת להגיע אליכם פיזית, לתמוך ברעיון שאתם מקדמים וכו').

על מנת שהדבר יתרחש, עליכם קודם כל להשקיע באתר עצמו ובעיקר לוודא כי התכנים המופיעים בו יובילו את הגולשים אל היעד הרצוי מבחינתכם, ועוד קודם לכן יעניקו להם ערך של ממש (שכן בהיעדר חווית גלישה משובחת במיוחד הסיכוי שהם יתחברו אליכם ויסמכו עליכם קטן למדי) – ורק אז להשקיע בקידום אתרים.

האם מגיעה לאתר תנועה ערה מהרשתות החברתיות?

לא מעט ארגונים המקדמים מטרה כזו או אחרת וכן עסקים מפעילים אתר אינטרנט אולם את מרב מרצם הם משקיעים דווקא ברשתות החברתיות השונות ובעיקר פייסבוק.

נוכחות בולטת ברשתות אלה מאפשרת משיכת תנועה ערה לאתר, כשמדובר בגולשים שכבר נחשפו לעסק או לארגון ועל כן הסיכוי שהם יבצעו באתר את הפעולה הרצויה מבחינת בעליו גבוה יותר. במקרים שהיקף התנועה מספק את קברניטי הארגון/עסק הרי שאין סיבה אמיתית להשקיע בקידומו של האתר בגוגל.

האם אתם באמת זקוקים ללקוחות נוספים?

עוד מי שלא זקוק לקידום אתרים הם עסקים שפשוט לא זקוקים ללקוחות נוספים.

דמיינו למשל בעל צימר שפועל בתפוסה מלאה כל ימות השנה ונאלץ לדחות לא מעט אנשים המבקשים להתארח בו – מן הסתם אין טעם מבחינתו להשקיע בקידום האתר. באופן דומה לעסק שכדי למכור יותר צריך לפתוח פס ייצור חדש או להתרחב באופן כללי כדאי קודם לפעול למען הגברת כושר הייצור ורק לאחר מכן להשקיע בקידום האתר.

למה כדאי להשקיע בקידום האתר?

אם האתר שלכם איכותי, היקף התנועה אליו לא מספק אתכם ואתם יכולים להיתרם מלקוחות חדשים, זה הזמן להשקיע בקידום האתר – ולהיחשף לעיניים נוספות.

בהקשר זה כדאי לזכור שהחיפוש בגוגל הפך בשנים האחרונות לכמעט אינסטינקט עבור רבים מאיתנו וכי רוב הגולשים מייחסים אמינות גבוהה לתוצאות שמחזיר מנוע החיפוש ובהתאם מעריכים את האתרים שבראש הדירוג כמובילים בתחומם.

 

מעוניין/ת לשמוע עוד פרטים על שירותי פרסום ובניית אתרים? התקשר/י אלינו 1-800-373-600 או מלא/י את הטופס להלן ונציג שלנו יחזור אליך במהרה עם חבילת הפתעות במחירים מפתיעים!