סוויטהום אחסון אתרים

ניהול רשימת תפוצה של לקוחות: כך תתחזקו ניוזלוטר נכון!

רשימת תפוצה של לקוחות פוטנציאליים וקיימים היא אמצעי ותיק ויעיל לשיווק עסקי. מתעניינים בשירות כלשהו משאירים את פרטיהם האישיים בטופס מקוון ומקבלים אל כתובת המייל או אל הנייד מידע רלוונטי, הצעות, הנחות, מדריכים ועוד. רשימות תפוצה הן נכס חשוב ויקר לכל עסק, הן מכילות מידע מקדם מכירה, פרטים מפורטים על

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
ניהול רשימת תפוצה

רשימת תפוצה של לקוחות פוטנציאליים וקיימים היא אמצעי ותיק ויעיל לשיווק עסקי. מתעניינים בשירות כלשהו משאירים את פרטיהם האישיים בטופס מקוון ומקבלים אל כתובת המייל או אל הנייד מידע רלוונטי, הצעות, הנחות, מדריכים ועוד. רשימות תפוצה הן נכס חשוב ויקר לכל עסק, הן מכילות מידע מקדם מכירה, פרטים מפורטים על השירותים השונים שמציע בית העסק, תוכן מקצועי ומעניין ואף הצעות לרכישת מוצרים חדשים אונליין.

 

מהי רשימת תפוצה ולמה כדאי לכם ליצור אחת כזו?

רשימת תפוצה בעצם מאגדת בתוכה את פרטי יצירת הקשר של לקוחות שהביעו עניין כלשהו בשירות או במוצר שלכם ולכן נרשמו. באמצעות לחיצה פשוטה תוכלו לבחור ולהעביר אליהם תכנים כמו: טיפים, תוכן מקצועי, הנחות והטבות ואף פרסומים במטרה לקדם מכירות. שיווק על ידי שימוש ברשימת תפוצה איכותית מעלה את הסבירות להמרת מתעניינים ללקוחות מאחר וכבר הביעו עניין בעסק שלכם ונרשמו אל רשימת התפוצה באופן יזום.

שימוש ברשימות תפוצה ושליחת דואר אלקטרוני לעסקים מעלה יתרונות רבים:

  • שיווק לקהל יעד ממוקד שנרשם מיוזמתו.
  • שיטת השיווק כרוכה בעלות נמוכה.
  • ככל שתקפידו על רשימה איכותית יותר של תפוצת לקוחות, כך אחוז גבוה יותר ייחשף אל התכנים שתפרסמו.
  • רשימת תפוצה שייכת לכם והיא מהווה אמצעי בעל פוטנציאל גבוה ליצירת רווח.

איך אוכל לנהל ולתחזק רשימת תפוצה באופן יעיל?

את רשימת התפוצה שלכם תוכלו לנהל באופן עצמאי על ידי שימוש בתוכנה אשר מותקנת על גבי שרת וירטואלי (VPS) או באמצעות חברות המציעות תוכנה שתנהל את התכנים ושליחתם עבורכם. על מנת להתחיל ולנהל רשימת תפוצה עליכם לכלול בפרסומים העסקיים השונים שלכם באתר, ברשתות החברתיות ואף בפרסום בקבוצות הוואטסאפ הפנייה למילוי פרטים שיכולה אף להופיע כפופ אפ, מודעה קופצת באתרכם. לינק להשארת פרטים יכול להופיע לאחר שתציעו ללקוחות עדכונים, הטבות, מתנה מיוחדת או שתזמינו אותו לפנות ולשאול שאלות.

  • על מנת לנהל את רשימות התפוצה שלכם בצורה מיטבית, עליכם להכין מראש את התכנים אותם תבחרו לשתף עם הנרשמים.
  • פרסום תכנים במסגרת רשימת תפוצה בזמנים קבועים היא מצוינת.
  • מומלץ להתחיל בפרסום תכנים בעלי ערך עבור הלקוחות כמו ייעוץ, טיפים ומידע מקצועי אליו יוכלו להתחבר. צעדים אלה הם בוני אמון ונותני ערך ורק לאחר מכן, נכון יהיה להעביר תוכן מקדם מכירה ושיווקי.

טיפים חשובים לתחזוקת וניהול רשימת תפוצה

כדי להרחיב ולתחזק את רשימת התפוצה שלכם – תוכלו להיעזר בטיפים הבאים:

  • לינק הצטרפות בכל פרסום – בכל מייל שתשלחו, או פוסט שתפרסמו ברשתות החברתיות הוסיפו לינק להצטרפות לרשימת התפוצה.
  • פרסום ממומן בפייסבוק – פרסום ממומן בו יופיע לינק להרשמה יכול לעבוד פלאים מאחר והוא מצטיין בלמקד את קהל היעד שיתעניין בשירות אותו אתם מציעים.
  • תוכן איכותי – ברגע שתפרסמו תוכן מרתק, בעל ערך שמשאיר טעם של עוד, "תפסתם" לקוח. כתיבה איכותית מסייעת ביצירת מערכת יחסי אמון ביניכם ובין הלקוחות שלכם.
  • הטמיעו טופס הרשמה בכל חלקי האתר שלכם – הוא לא צריך להיות מרכז העמוד אך גם הימנעו מלהחביא אותו.
  • צרו מספר גרסאות לטופס הרישום ובחרו בזו המוצלחת יותר – שילוב הצבעים, התוכן, המסר או האלמנטים הגרפיים, יש בהם בכדי להשפיע רבות על ההיענות וההרשמה.
  • תזמון – מהם הרגעים בהם לקוח או מתעניין ממש "מחפש" אותנו? ובכן, במעמד רכישת מוצר ובפניית שירות נראה שלקוחות ממש מעוניינים ביצירת קשר ולכן יענו להזמנה להשארת פרטים בסבירות גבוהה יותר. הקפידו למקם לינק לקישור להרשמה במקומות אלה באתר הבית שלכם.

 

לסיכום, רשימת תפוצה איכותית היא אמצעי שיווק בעל פוטנציאל גבוה להמרה של מתעניינים ללקוחות קיימים. יצירה וניהול של רשימה שכזו היא זולה בהשוואה אל אמצעי פרסום ושיווק אחרים, ובשונה ממודעה, היא הופכת לנכס של ממש השייך לכם. כידוע, שיווק עסקי משלב לרוב מספר אמצעים לשיווק במסגרת אסטרטגיה סדורה, עשו לכם ולעסק שלכם טובה וצרו רשימת תפוצה איכותית! בהצלחה!

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!