סוויטהום אחסון אתרים

אחסון אתר על שרת cPanel / Linux – מה זה כולל?

ממשק הניהול cPanel נמצא בשימוש נרחב בסוויטהום אחסון אתרים כבר קרוב לעשור אנו משתמשים בו לאירוח אתרים על שרתי לינוקס שיתופיים, עבור חבילות ריסלרים על שרתי לינוקס ולאחרונה גם על שרתים וירטואליים (VPS) כאשר במסלול זה הלקוח מקבל התקנת WHM – Web Hosting Manager מלאה בתוך ה-VPS שלו. כמובן שחלק

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
אבטחת שרתים


ממשק הניהול cPanel נמצא בשימוש נרחב בסוויטהום אחסון אתרים כבר קרוב לעשור

אנו משתמשים בו לאירוח אתרים על שרתי לינוקס שיתופיים, עבור חבילות ריסלרים על שרתי לינוקס ולאחרונה גם על שרתים וירטואליים (VPS) כאשר במסלול זה הלקוח מקבל התקנת WHM – Web Hosting Manager מלאה בתוך ה-VPS שלו. כמובן שחלק גדול מלקוחותינו בוחרים להתקין את cPanel / WHM על שרתי VPS או שרתים יעודיים על מנת לקבל שרת מוקשח ויציב להפליא עם עדכונים שוטפים ותמיכה מובנית בשלל כלי פיתוח וניהול.

 

מה זה ממשק / פאנל ניהול?

ממשק ניהול / פאנל ניהול / קונטרול פאנל הינה תוכנה באמצעותה לקוח מנהל את חשבון האחסון שלו. הממשק מספק דוחות שימוש של שטח דיסק ותעבורה ולמעשה מספק סכמה לחלוקה בטוחה של משאבי המחשב בין משתמשים.

 

אילו פעולות ניתן לבצע באמצעות cPanel?

Cpanel מאפשר לנהל את מרכיבי חשבון האחסון שלך בצורה נוחה ובטוחה. באמצעות הפאנל ניתן להגדיר תיבות דואר, להקים מסדי נתונים MySQL, לשלוט בהגדרת רשומות DNS, לצפות בדוחות וסטטיסטיקות, להקים אתרי משנה (addon domains), לנהל קבצים באמצעות מנהל קבצים וובי, להגדיר תעודות SSL ועוד הרבה פעולות ניהול יומיומיות.

 

איזה כלים לאבטחת האתרים/שרת cPanel מציע?

cPanel נחשבת למערכת מאוד בטוחה מבחינת התוכנות שהיא מתקינה וההפרדה בין לקוחות על מכונה אחת. בנוסף להגדרות בסיס אנו מפעילים כמה מודולים נוספים כמו mod_security, cpHulk ומספר תלאים לשרת apache שעוזר להתמודד עם בעיות מבניות של מערכת ההפעלה לינוקס.

 

איזה תשתיות דואר אלקטרוני cPanel מציע?

cPanel מגיע עם מערכת דואר אלקטרונית איכותית ומשומנת, הכוללת מספר קונפיגורציות, בינהן הוותיקה עם שרת Exim עבור MTA / SMTP, Dovecot עבור POP3 / IMAP ו-Spam Assassin לסינון דואר זבל ואנטיוירוס. כמו כן מגיעים עם cPanel מבחר מערכות דואר רשת, המרכזיות בינהן SquirrelMail ו-Horde. כל הפרוטוקולים תומכים בהצפנת SSL / TLS וכמו כן בפרוטוקולים של אימות שולח לדוגמא SPF ו-Domain Key.

 

כיצד ממקמים דומיינים (שמות מתחם) נוספים על חשבון cPanel?

חשבונות האחסון של סוויטהום אחסון אתרים אינם מוגבלים במספר דומיינים ובממקש הניהול cPanel יש תמיכה מעולה בריבוי אתרים/דומיינים. ניתן להוסיף דומיינים נוספים בחשבון עם תיקיות יעודיות (addon domains) וכן domain aliases/pointers – דומיינים נוספים שמצביעים לדומיין ראשי. כמו כן ניתן להציב דומיינים בעברית בחשבון.

מחפשים חבילות אחסון אתרים לינוקס?

 

כיצד ניגשים מסד נתונים MySQL מכתובת IP חיצונית?

שרת מסדי הנתונים MySQL זמין לגישה מחוץ לרשת של סוויטהום לצורך ניהול מסדים וגיבוי נתונים. הגישה לשרת מבחוץ מתאפשרת לאחר הרשאת גישה מבחוץ (remote login) ובכתובת ופורט מיוחד – cpanelX.secured.co.il:34272 כאשר X הוא מספר משתנה אשר קיים בחשבון שלך גם בקישור הראשי לממשק הניהול.

 

איזה סטטיסטיקות מציע ממשק הניהול cPanel?

מציע ארבע מערכות סטטיסטיקה – Webalizer, Awstats, Logaholic ו-Analog. המערכות מוכרות ואמינות מאוד, וניתן להגן עליהן עם שם משתמש וסיסמה.

 

כיצד אני משתמש/ת בפרוטוקול SSL על שרת cPanel?

cPanel מגיע עם תמיכה בפרוטוקול SSL שיתופי וכן עם מערכת מלאה לניהול תעודות ומפתחות הצפנה. לקוחות הרוצים להפעיל SSL פרטי על האתר שלהם נדרשים לרכוש כתובת IP יעודית תחילה.

 

כיצד אני מגבה את חשבון ה-cPanel שלי?

Cpanel מגיע עם מערכת מדהימה לגיבויים המאפשרת הורדת גיבוי יומי, שבועי וחודשי, הפקת גיבוי מלא לפי דרישה ושליחתו לשרת מרוחק באמצעות FTP או SCP, ובנוסף ישנה אפשרות לגבות ולשחזר באופן פרטני מסדי נתונים, תיקיית מקור, הגדרות דואר ופילטרים.

רוצה למכור ללקוחותיך אחסון מבוסס cPanel? חבילת ריסלר לינוקס cPanel/WHM

 

מה זה Softaculous? האם כדאי לי להתקין סקריפטים באמצעותו?

לאחר בחינת מספר כלי התקנה בעבר, כולל installer מקורי של cPanel – Fantastico מצאנו את Softaculous – מערכת ניהול התקנות צד ג' שעושה את העבודה בצורה מאוד מרשימה ובעיקר מאובטחת, עם תמיכה במעל 300 אפליקציות, כולל WordPress, Joomla ו-Drupal המפורסמות.

 

איזה גרסת Litespeed/PHP מותקנת על שרתי cPanel?

אנו תמיד מספקים את הגרסה האחרונה של לייטספיד/אפאצ׳ שמסופקת על ידי ממשק הניהול cPanel. כמו כן השרת מתעדכן עם כל גרסאות ה-PHP כפי שהן מסופקות על ידי cPanel ו-CloudLinux.  תוכלו למצוא גרסאות PHP מעודכנות קבוע ובמסך PHP Manager תוכלו להחליף ולשדרג גרסת PHP בהתאם לצורך.

 

מה זה WHM – Web Hosting Manager?

Web Hosting Manager הוא החלק האדמיניסטרטיבי מעל ממשק ה-cPanel, שניתן לריסלרים וללקוחות שרתים וירטואלים הבוחרים להתקין cPanel/WHM בתור מערכת ניהול. באמצעות WHM ניתן להקים חבילות שירות, לפתוח משתמשים חדשים ולהקצות להם משאבים שונים.

 

מה ההבדל בין חשבון ריסלר לשרת VPS עם cPanel/WHM ?

ההבדלים בין חשבון ריסלר על השרתים השיתופיים שלנו לבין שרת VPS עם cPanel/WHM הינם ביכולת ליצירת חשבונות ריסלר והגדרת סביבת האחסון לפי דרישות הלקוח. יש המון אפשרויות להגדרת cPanel ולא תמיד ההגדרות שלנו מתאימות לאופי של כל ריסלר או חברת בניית אתרים, שרוצים לספק שירותים במבנים והרכבים שונים.

 

שליטה מלאה על האחסון שלך עם ממשק ניהול cPanel – חבילת אחסון מבוססת ענן עם CloudLinux / cPanel

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!