סוויטהום אחסון אתרים

קידום אתר וורדפרס בסיסי בקלות וללא מקדם – כך תעשו זאת בעצמכם

כיצד מקדמים אתר וורדפרס בקלות ללא חברת קידום אתרים? אתרי אינטרנט שנבנו על בסיס מערכת וורדפרס הם פופולריים ונפוצים ביותר. כרבע מכלל אתרי האינטרנט הקיימים כיום הם מבוססי וורדפרס, הם ידועים כנוחים וקלים יחסית לקידום, מכילים אפשרויות קידום מגוונות במנוע החיפוש של גוגל וניתנים להתאמה אישית ללא מאמץ. אם בחרת

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
אחסון למקדמי אתרים - SEO

כיצד מקדמים אתר וורדפרס בקלות ללא חברת קידום אתרים?

אתרי אינטרנט שנבנו על בסיס מערכת וורדפרס הם פופולריים ונפוצים ביותר. כרבע מכלל אתרי האינטרנט הקיימים כיום הם מבוססי וורדפרס, הם ידועים כנוחים וקלים יחסית לקידום, מכילים אפשרויות קידום מגוונות במנוע החיפוש של גוגל וניתנים להתאמה אישית ללא מאמץ. אם בחרת בוורדפרס כמערכת שעל בסיסה יוקם האתר שלך, חשוב לדעת שמלבד יתרונות המתייחסים אל מאפייני האתר עצמו, ניתן ליהנות משלל יתרונות המערכת המתייחסות לקידום אתרים. אז כיצד תקדמו את האתר שלכם בפלטפורמת וורדפרס ואילו יתרונות לקידום היא טומנת בחובה? כל המידע בהמשך!

 

וורדפרס: יתרונות לקידום אתרים

  • תוספי SEO רבים – ניתן לבחור ולהוסיף תוספי SEO לאתר על מנת לקדמו באופן בסיסי או אף לנהל קידום טכני שלא דורש התעסקות רבה.
  • טעינה מהירה – אתרי וורדפרס ידועים בכך שהם נטענים בזמן קצר יחסית, מאפיין שהוא יתרון עצום לדירוג גבוה בדף תוצאות החיפוש ומהווה יתרון לא פחות משמעותי עבור הגולש הממוצע שיחסוך המתנה לדף בו רצה לגלוש.
  • התאמה למובייל – האתר מתאים לתצוגה במכשירים הניידים, ללא צורך בעריכות מיוחדות או בתוספים. רובנו משתמשים בטלפון הנייד לגלישה ברשת, בדיוק בשל כך ובאופן גלוי, אתרים המותאמים לשימוש בנייד מקבלים תיעדוף על ידי מנוע החיפוש של גוגל.

לאחר שעמדנו על יתרונותיהם הכלליים של בנייה או אחסון אתרי וורדפרס ביחס לקידום אתרים, נרחיב אודות הכלים החשובים שכדאי לכם להכיר, זאת על מנת לקדם את האתר שלכם באופן עצמאי!

 

וורדפרס: כלים ותוספים חשובים

  • תוסף YOAST – אחד מתוספי ה-SEO הנוחים והידועים במערכת. התוסף מוצע בשתי גרסאות שונות, הבסיסית והמורחבת. YOAST מאפשר מגוון רחב של פעולות למטרת קידום אתרים:
    • בדיקת צפיפות מילות מפתח בדפי האתר – הבהירות של מילות המפתח והתוכן בעיני הגולש.
    • התוסף מאפשר הוספת Breadcrumbs – המסלול אליו הגולש מגיע מהתוצאות שהוצגו בגוגל.
    • הזנת Meta Tags/Title- הצגת נושא התוכן הכתוב בדף באתר על גבי כתובת הURL, זאת על מנת לסייע בקידום התוכן בין תוצאות החיפוש.
    • ייצור מפת אתר – קובץ מיוחד המציג בפני גוגל את המגוון המלא של העמודים הקיימים באתר על מנת שיסרקו במנוע החיפוש גוגל.
  • בניית קישורי תוכן פנימיים בין עמודים – זוהי למעשה אחת הטכניקות היעילות ביותר לקדם עמודים משמעותיים מתוך האתר בתוצאות החיפוש. מערכת וורדפרס מאפשרת יצירת קישורים פנימיים בקלות רבה באמצעות אלמנטור או בסיוע העורך.
  • שימוש בכותרות וטיפוגרפיה – בניית אתר מתוך תבניות קיימות הייתה נהוגה בעבר, הליך זה מנע עיסוק ממוקד בעיצוב ונראות האתר. כיום, ניתן לבנות בקלות אתרים מותאמים אישית עם מאפיינים עיצוביים אינסופיים. מומלץ להשקיע ולתת דגש על עיצוב הטקסט הכתוב והעברת מסרים תוך מתן חשיבות לנראות הוויזואלית של העמוד.
  • בדיקת אתר עם GTMETRIX– כלי המעיד על ביצועי האתר בהתייחס אל שלושה פרמטרים מרכזיים: זמן טעינה, גודל הדף וקריאות שנספרו לשרת. כל תוסף באתר מוסיף קריאות שלבסוף עשויות להאט את טעינת האתר. גולשים לא מעריכים המתנה ולכן מהירות האתר היא פקטור חשוב שאותו יש לנטר. במידה ומהירות האתר שלכם מצריכה שיפור, ניתן לעשות זאת ללא מאמץ במספר צעדים פשוטים: הקטנת תמונות באתר, הסרת קישורים לא תקינים, הסרת תוספים מיותרים, הקפדה על אבטחה או מעבר אל אחסון וורדפרס בענן – אתרים מאובטחים בפרוטוקול האבטחה של גוגל יזכו למהירות רבה יותר בהשוואה אל אתרים שאינם מאובטחים.

 

לסיכום, קידום אורגני SEO, הוא ידידותי למשתמש וקל יחסית כשהאתר המקודם נבנה על מערכת וורדפרס. מלבד אפשרויות עיצוב אינסופיות, תוספים מיוחדים וכלי קידום שניתן להשתמש בהם, מספר צעדים פשוטים יהפכו את מלאכת קידום האתר לנוחה ואפשרית גם ללא סיוע מקצועי, זאת הודות לעובדה שמערכת וורדפרס מבוססת על קוד פתוח והיא ניתנת להתאמה אישית בפשטות ובקלות. בהצלחה!

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!