סוויטהום אחסון אתרים

מה זה קידום אתרים – SEO ?

קידום אתרים או בשמו הלועזי Search Engines Optimization הוא הכלי העיקרי אשר מסייע לבעלי אתרים לממש את הפוטנציאל השיווקי האדיר הטמון באתר האינטרנט שלהם ולמשוך אליו קהל גולשים רלוונטי. מכיוון שהתחרות על המקומות הגבוהים בביטוים חזקים במנועי החיפוש ובראשם גוגל היא גדולה, ישנה חשיבות להשקיע בתהליך של קידום אתרים ולהיעזר

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
קידום אתרים - SEO

קידום אתרים או בשמו הלועזי Search Engines Optimization

הוא הכלי העיקרי אשר מסייע לבעלי אתרים לממש את הפוטנציאל השיווקי האדיר הטמון באתר האינטרנט שלהם ולמשוך אליו קהל גולשים רלוונטי. מכיוון שהתחרות על המקומות הגבוהים בביטוים חזקים במנועי החיפוש ובראשם גוגל היא גדולה, ישנה חשיבות להשקיע בתהליך של קידום אתרים ולהיעזר במידת הצורך בשירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית לצורך ביצוע המשימה.

קידום אתרים כרוך בשימוש בטכניקות רבות ומגוונות ודורש ידע, מקצועיות והכרות מעמיקה עם מושגים רבים, כגון PR, mozRank, mozTrust, Backlinks ומונחים נוספים עליהם נעבור במאמר זה.

 

מה זה PR?

אם אתם עושים את צעדכם הראשונים בעולם קידום האתרים, קרוב לוודאי שתתקלו כבר בתחילת הדרך במושג PR (Page Rank). PR היא בעצם הדרך של גוגל לדירוג האתר על פי פרמטרים שונים הרלוונטיים לגולש כגון: מספר קישור נכנסים, איכות האתרים המקשרים, כמות הגולשים באתר, וותק האתר ופרמטרים נוספים. את ה-PR של אתר מסוים מדרגים במספרים (1-10). הפרמטר כבר לא מה שנהגו לחשוב עליו מבחינת חשיבות לדירוג וכיום הוא אחד מכ-200 פרמטרים שקובעים את מיקום האתר בגוגל.

 

כיצד משיגים לינקים (BackLinks) ?

גורם חשוב אשר ישפיע על קידום האתר הוא כמות ואיכות הקישורים אשר מובילים אל האתר. מהסיבה הזאת, חלק גדול מעבודת קידום האתרים מתמקדת בהשגת לינקים אשר יובילו אל אותו אתר. ישנן מספר דרכים באמצעותן ניתן לגייס לינקים שכאלו וביניהן: רישום האתר באינדקסים השונים, פרסום מאמרים שונים עם לינקים המובילים לאתר באתרי מאמרים שונים ברשת, החלפת קישורים וקניית קישורים. שימו לב – קישורים בתחתית עמוד, קישורים בצבע הרקע ותעלולים דומים יביאו להורדת דירוג ואף הורדת האתר מגוגל.

 

מה הם mozRank , mozTrust, Page Authority ו- Domain Authority ?

ארבעת פרמטרים אלה מתוחזקים על ידי SEOmoz, חברה שמספקת כלים ואלגוריתמיקה לדירוג אתרים ו דומיינים . מבלי שנכנס יותר מדי לעומק, באמצעות פרמטרים אלו ניתן לאמוד חוזק, פופולריות ורלוונטיות של עמוד או דומיין באופן כללי או ביחס לביטוי מסוים. אנחנו משתמשים בכלים אלו על מנת לבדוק למשל כדאיות של החלפת לינקים בין אתרים, תמחור קישורים ממומנים מאתרים אחרים, מתן הנחה תמורת קרדיט טוב באתר עם דומיין חזק כמו .edu או .gov ועוד.

 

הכירו את הכלים של גוגל

כל מקדם אתרים מתחיל לומד כבר בתחילת דרכו המקצועית להכיר את 2 הכלים העיקריים והחשובים של גוגל. הראשון הוא כלי גוגל אנליטיקס – מדובר בכלי סטטיסטי אשר מספק נתונים רלוונטיים רבים עבור המקדם או בעל האתר. בין היתר, כלי זה ידע לזהות את העמודים הנצפים ביותר באתר, לזהות את מקור הכניסה של הגולשים, לגלות באלו דפדפנים משתמשים הגולשים באתר ולספק עוד נתונים רבים ורלוונטיים אשר מסייעים בעבודת הקידום ומסייעים לאנשי שיווק באינטרנט.

כלי נוסף וחשוב של גוגל הוא גוגל אדוורדס – מדובר בכלי הפרסום החשוב ביותר של גוגל. באמצעות גוגל אדוורדס ניתן להתאים תכנית קישורים ממונים המאפשרת לבעל האתר למקם את הקישור לאתר שלו בעמוד הראשון של גוגל במילת המפתח הרלוונטית. הכלי מאפשר לכל משתמש בו להתאים את תכנית הקישורים הממונים לתקציב שלו, לאפשר לו מעקב אחר כמות ההקלקות ולשנות או להפסיק את התכנית בכל רגע בו הוא יבחר.

 

מה הדברים החשובים להשגת תוצאות טובות לאורך זמן בקידום אתרים ?

הדבר החשוב ביותר אולי זה תוכן. לא חשוב כמה קישורים תקנו וכמה אופטימיזציה תעשו, תוגן טוב, איכותי, מתעדכן באופן קבוע יביאו עם הזמן ליצירת Authority בתחום ותתפלאו שבמקום שאתם תרוצו לחפש לינקים כל מיני מקדמי אתרים יבואו אליכם ויציעו לכם לקנות או להחליף קישורים. מבחינת בניית האתר, מסתמן שאתרים מבוססים קוד פתוח כמו WordPress, Joomla, Drupal מגיעים לתוצאות טובות במנועי החיפוש. חלקם כוללים פלאגינים ומודולים שונים לאופטימיזציה של אתרים כמו Bread Crumbs, Rich Snippets / Microdata support ועוד.

מבנה אתר נכון והגיוני, תגיות title, description אמיתיים אך מחושבים מבחינת מילות מפתח יביאו תוצאות טובות. שימוש בתגי H1 ותגי HTML שמפרטים אודות עצמים בעמוד כמו ALT, NAME, TITLE בתג HREF ללא הגזמה יכולים לייצר צפיפות ויחסיות לביטוים מקודמים. זכרו – חשוב לכתוב תוכן מתוך מודעות ל-SEO, את זה מקבלים עם הזמן, אבל קודם כל זה צריך להיות קריא, מובן, מצלצל טוב ומוכר אם זו המטרה. אי אפשר לספר סיפור רק לגוגל, בסוף אנשים קוראים את מה שכתוב ויש לזה מטרה לרוב מעבר ל-SEO.

 

מה הם עדכוני גוגל ולמה הם חשובים לדירוג האתר שלכם?

גוגל מבצע מדי פעם עדכונים לאלגוריתם הדירוג ותוצאות החיפוש. Panda הינו אלגוריתם מחפש אתרים בעלי תוכן נמוך אשר לרוב לא כוללים אפילו טקסטים בעלי משמעות אלא נמצאים ברשת רק כדי להוות פלטפורמה לקישורים עבור אתרים מקודמים. זו הדרך של גוגל להלחם ב- Content Spam , חוות תוכן – Content Farms וכדומה.
עדכוני ה- Penguin אחראים לחיפוש אוטמיציזציה יתרה של אתרים. הוא מחפש Keyword Stuffing בעמודים, קישורים, ביטויים מקודמים משם מתחם (דומיין) וכן Blogs Spam.

 

Sweethome מציעה ללקוחותיה חבילות אחסון SEO למקדמים כולל כתובות IP ממספר C-Class שונים. בקרו בעמוד אחסון למקדמים לפרטים נוספים!

 

מילון מונחים:

  •     Search Engines Optimization / Search Engines Marketing – SEO / SEM
  •     (אופטימיזציה, או בעברית טיוב אתר למנועי חיפוש / שיווק במנועי חיפוש)
  •     PR – Page Rank – דירוג עמודים של גוגל מאחד עד עשר
  •     mozRank – דירוג עמודים של SEOmoz – Link Popularity
  •     mozTrust – מרחק של עד שש נקודות בין אתרים "אמינים" לבין האתר שלך
  •     Page Authority – ערך מאחד עד מאה שמבטא את הסמכות של העמוד ביחס לביטוי
  •     Domain Authority – גם כאן מאחד עד מאה, שקלול של כל העמודים תחת דומיין נתון
  •     SEO – Search Engine Optimization – קידום אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש
  •     SEM – Search Engine Marketting – שיווק במנועי חיפוש

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!