סוויטהום אחסון אתרים

ChatGPT: התחרות מול גוגל וההשפעות על תכנון אתר האינטרנט שלכם

בינה מלאכותית היא הדבר ה"חם" בעידן הטכנולוגי של ימינו שהולך וצובר תאוצה! הכוונה היא לתוכנות, פלטפורמות או מערכות שונות המדמות אינטליגנציה הדומה לגרסה האנושית ומציעות למשתמש ביצוע מגוון פעולות או מטלות על בסיסה. ChatGPT הוא מוצר שפותח על עקרונות הבינה המלאכותית במטרה לדמות דיאלוג אנושי מול מאגר מדויק ובלתי נגמר

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
ChatGPT מבית openAI

בינה מלאכותית היא הדבר ה"חם" בעידן הטכנולוגי של ימינו שהולך וצובר תאוצה! הכוונה היא לתוכנות, פלטפורמות או מערכות שונות המדמות אינטליגנציה הדומה לגרסה האנושית ומציעות למשתמש ביצוע מגוון פעולות או מטלות על בסיסה. ChatGPT הוא מוצר שפותח על עקרונות הבינה המלאכותית במטרה לדמות דיאלוג אנושי מול מאגר מדויק ובלתי נגמר של ידע. בשונה ממנועי חיפוש אותם הכרנו עד כה, Chat GPT מציע למשתמש חווית שיחה ומדגים יכולות אנושיות מורכבות כמו ציניות, הליכי חשיבה, תשובות לסוגיות מורכבות ועוד.

 

כיצד ChatGPT פועל?

המשתמש במערכת מזין שאלה או פותח בשיחה עליה משיבה המערכת בהסתמך על מגוון רחב של טקסטים שעברו עיבוד כולל שיחות אנושיות רבות על מנת לשוות לה הרגשה אנושית. פלטפורמת Chat GPT מסוגלת לספק תוכן כתוב לפי דרישה, לפתור בעיות מתמטיות ואף לספר בדיחה. המגוון הרחב של השימושים האפשריים שמקנה המערכת למשתמשיה, מעניק לה ערך מוסף רב ועניין בקרב אנשים פרטיים וחברות.

בשונה ממערכות המשתמשות בבינה מלאכותית ומונגשות רק עבור חלקים מצומצמים ביותר בציבור, ChatGPT מאפשרת לציבור הרחב להתנסות ללא עלות (נכון לפברואר 2023) במערכת בגרסתה הראשונית ולבחון אותה בעצמם. אחד מיתרונותיו הבולטים של Chat GPT הוא מהירות השיפור והלמידה מטעויות שמבצעת המערכת.

 

איך נרשמים?

הליך פשוט ומהיר יחסית של רישום ואימות עם כתובת המייל ומספר הטלפון יאפשרו לכם כניסה אל המערכת. במערכת עצמה תוכלו להתנסות בשאילת שאלות ושיחה כתובה מול הצ'אט. המערכת תאפשר לכם המשתמשים לדרג את השיחות אותן ניהלתם, לבחון היסטוריית שיחות, למחוק רישומים קודמים ולקבל מידע על השירות כולל רישום וניתוק.

 

האם ChatGPT היא תחליף לשימוש בגוגל?

ChatGPT הוא ללא כל ספק השחקן החדש והנוצץ בזירה הטכנולוגית. בשונה מגוגל המהווה מנוע חיפוש עצום המפנה את הגולש אל אתרים רלוונטיים לערך אותו הוא חיפש, צ'אט  GPT מספק ישירות את התשובה לשאלה שנשאלה ומדלג על הפנייה לאתרים. המידע עליו מתבססת תשובת הצ'אט נשלף במהירות, תוך דיוק רב מבלי לאלץ את המשתמש לנבור ולהשוות בין מספר אתרים. מומחים טוענים שעוד מוקדם להספיד את גוגל, זאת מאחר והמענה אותו מספקת צ'אט  GPT מבוסס ברובו על מידע הנגיש דרך מנוע החיפוש של גוגל ובמידה רבה נסמך עליו.

נקודה נוספת המבדילה בין שני השירותים היא מטרת השימוש. גוגל מציעה למשתמש בה הפניות למגוון רחב של אתרי אינטרנט בהתאם לערך אותו חיפש, מנוע החיפוש נסמך על מספר רחב מאוד של אתרים המהווים תוצאות.

לעומת זאת ChatGPT מציעה חוויה קצת שונה המדמה דיאלוג אנושי המספק תשובות מדויקות ומלבד תשובה, ביכולתה של המערכת לספק טקסט כתוב, לערוך וליצור תוכן ואף לספק רעיונות לפי דרישה.

נוכחותה של מערכת Chat GPT יכולה פוטנציאלית להוות איום על מנוע החיפוש של גוגל. גולשים המעוניינים בקבלת מידע ספציפי כמענה לשאלה יוכלו לבחור להשתמש בצ'אט במקום במנוע החיפוש. מלבד נטישת גולשים, כניסת ChatGPT אל הזירה הטכנולוגית עשויה להטיל איום נוסף על גוגל הפוגע ישירות בהכנסותיה, פרסום ממומן בגוגל נסמך על מעמדה הבלתי ניתן לערעור של גוגל כמנוע החיפוש המוביל ברשת. במידה ומעמד זה יתערער, ידירו המפרסמים את רגליהם וייתכן ויבחרו באפשרויות פרסום שונות.

 

ChatGPT ותכנון אתר האינטרנט

שינוי נוסף שמביאה עימה טכנולוגיית צ'אט  ,GPT מתייחס אל האופן בו אנו בונים ומשווקים את אתר האינטרנט שלנו. ביחד עם אחסון SEO מתקדם, ה – ChatGPT  מציעה למשווקים יכולות כתיבת תוכן, מציאת מילות מפתח, קבלת רעיונות חדשים לכתיבה ואלמנטים נוספים מעולם ה – SEO הם ועוד, מחכים לנו בשימוש מהיר ופשוט בצ'אט. סיכום יעיל של תוכן, מציאת כותרת שיווקית ואף קבלת נקודות לשיפור בטקסט הם מאפיינים מצוינים וחשובים במיוחד בתפעולו של אתר וקבלת מענה עליהם בשימוש בטכנולוגיית ChatGPT משנה לחלוטין את מלאכת קידום האתרים וכתיבת התוכן כפי שהכרנו אותה עד כה.

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!