כיצד להוציא את המיטב משירותי ענן של אמזון וגוגל על ידי שירותי הסיסטם / DevOps של Sweethome?

שירותי הסיסטם של חברת Sweethome מהווים מיקור חוץ של ניהול שירותי הענן עבור ארגונים, כשתפקידם הוא להעניק טיפול ותחזוקה למערכות הטכנולוגיות הדרושות לצורך הפעלת שירותי הענן מספקיות כמו אמזון או גוגל, המציעות אחסון והפעלה של אתרים בטכנולוגיות מתקדמות שירותי סיסטם אשר מנוהלים במיקור חוץ למעשה מאפשרים לאותם ארגונים ליהנות מכל

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
שירותי DevOps ו-System

שירותי הסיסטם של חברת Sweethome מהווים מיקור חוץ של ניהול שירותי הענן עבור ארגונים, כשתפקידם הוא להעניק טיפול ותחזוקה למערכות הטכנולוגיות הדרושות לצורך הפעלת שירותי הענן מספקיות כמו אמזון או גוגל, המציעות אחסון והפעלה של אתרים בטכנולוגיות מתקדמות

שירותי סיסטם אשר מנוהלים במיקור חוץ למעשה מאפשרים לאותם ארגונים ליהנות מכל היתרונות שאמזון וגוגל יודעות להעניק בכל הקשור לשירותי ענן, מבלי שיידרשו להפעיל אנשי מחשבים שאינם מומחים לתחום הזה מתוך הארגון, או להקים מחלקות ייעודיות, על מנת לנהל ולתפעל את השירותים הללו. SweetHome מבטיחה שארגונים יוכלו לייעל את השימוש שלהם בפלטפורמות הענן שגוגל ואמזון מציעות – ולהשיג באמצעותן ביצועים משופרים בהיבט המחשוב ויעילות כלכלית גבוהה יותר.

מה זה שירותי ענן של אמזון וגוגל?

שירותי הענן של אמזון וגוגל מאפשרים לארגונים ולחברות לאחסן את הנתונים שלהן בצורה מאובטחת ולאפשר לאתרים לעבוד באופן מהיר ויעיל, גם כאשר מסדי הנתונים הם עצומים ויש צורך באחסון בהיקף גדול במיוחד. בדיוק מסיבה זו, הארגונים הגדולים והמצליחים ביותר בעולם משתמשים בשירותי הענן של הספקיות האלה, ביניהם פייסבוק שמשתמשת בשירותיה של אמזון, כמו גם חברות ענק כדוגמת נינטנדו, פדקס ורבות אחרות, שמשתמשות באלו של גוגל. אנו מתמחים בניהול כל סוגי השרתים ובמיוחד שרתי לינוקס .

אמזון נחשבת לפלטפורמה הגדולה ביותר כיום לשירותי ענן והיא מתחזקת 24 מרכזי מידע מסביב לעולם. לאמזון יש מ>גוון , המבוסס על פי שימוש ומאפשר גמישות רבה בנוגע להשקעה הפיננסית של ארגונים בשירות שלה

בדומה לאמזון גם גוגל היא שחקנית מפתח בעולם של שירותי הענן וכמוה גם היא מתמחרת את שירותי הענן שלה על פי שימוש. לגוגל יש רשת גלובלית בדומה לאמזון – על אף שזו של אמזון היא נרחבת יותר – וחבילות השימוש שהיא מציעה לעסקים, נחשבות לאטרקטיביות ומאפשרות לעסקים לחסוך בעלויות .

אפשר להבין, אם כך, מדוע שתי החברות הללו, על היתרונות והחסרונות שיש בהן בכל מה שקשור לאחסון בענן, מושכות אליהן את הארגונים והעסקים המצליחים ביותר ומדוע הבכירים שבמנהלים בוחרים דווקא בהן, לשירותים הללו שעליהם מושתתת רשת המחשוב של חברות בשווי מיליארדי דולרים.

ניהול שרתים באמזון ושרותי DevOps – לחצ/י כאן לפרטים

שירותי ענן מנוהלים: למה בכלל צריך את זה?

הטיפול השוטף על ידי גורם מומחה ומקצועי, הפתרונות המיטביים והמהירים וכאמור גם היעדר הצורך להקצות משאבי אנוש ייעודיים מתוך הארגון, לצורך המשימה, הם אלו שמושכים עסקים וארגונים רבים לבחירה בניהול חיצוני של שירותי ענן, על ידי חברה המתמחה בכך.

הבחירה הזו מקלה באופן ברור על בעלי סמכות בארגונים, שלא צריכים לעסוק בניהול של תחומים שהם אינם מבינים בהם, אך יותר מזה – בתחומים שלעיתים לא קיימים בעלי תפקידים בתוך הארגון, שהרי ללא הכשרה מתאימה הם לא יוכלו לתת מענה לכל הדרוש בשביל לנהל שירותי ענן כאלה. השימוש בשירותי ענן מנוהלים "מבחוץ", בעצם מאפשר למנהלים לעסוק במהות תפקידם ובתחומי מומחיותם.

בנוסף, היכולת של מנהלי ארגונים ליהנות מניהול חיצוני של כל מה שכרוך בשימוש בשירותים ובתוכנות של הארגון הנמצאים בענן, מקלה עליהם בצורה משמעותית ומעלה באופן ניכר את היכולת לתפעל את אותן מערכות במקצועיות – ובעיקר לתת מענה מיידי ואיכותי לכל בעיה שעולה.

אין צורך להכשיר עובדים קיימים בשביל התפקיד הזה, כאמור, לא צריך להקים צוות שיהיה אחראי על הנושא ושבמקרים רבים, עצם הקמתו רק לצורך תחזוקת שרתים בענן תהיה מיותרת ותיחשב לבזבוז תקציבי של ממש – מיקור חוץ לכל הקשור בניהול שירותי ענן מעניק לארגונים את היכולת להתמקד בפעילות העסקית של הארגון עצמו ולקבל את מקסימום הביטחון בנוגע לכלל היבטי המחשוב בעסק שעליו הם אחראים.

יתרונות שירותי הסיסטם של sweethome בשירותי הענן של אמזון וגוגל

לשירותי הענן של גוגל ואמזון יתרונות רבים: גמישות, אבטחה ברמה גבוהה, חדשנות, פתרונות מותאמים לכל תרחיש ועוד. שירותים אלה הם בבחינת חובה לעסקים בכל גודל וברור מדוע החברות הגדולות ביותר בעולם בוחרות דווקא בספקיות הללו.

חשוב להבין כי על מנת למצות את כל מה ששירותי הענן של אמזון וגוגל "יודעים לעשות", יש צורך בניהול נבון שלהם, כזה שיבטיח את היתרונות של המוצרים עצמם, אך לא יחסיר מרמת המומחיות של תפעול המערכות וקבלת מעטפת שלמה, שמאפשרת את השימוש בענן ואת התחזוקה השוטפת שלו בתוך שירות אחד, לרבות מציאת פתרונות לבעיות פתאומיות, פשוטות כמורכבות.

כאשר שירותי ענן מנוהלים על ידי חברה מובילה, ותיקה ומנוסה כמו sweethome, ברור כי הארגון ייהנה ממענה מהיר ואופטימלי לכל עניין – החל מיציבות, דרך אמינות ועד שלל היתרונות הטמונים במוצרים של אמזון וגוגל בכל שעה ביום.

סוויטהום, כחברה ישראלית, שמה לה למטרה להעניק ייעוץ וליווי לארגונים הזקוקים לשירותי ענן, תוך מתן שירות כולל שכל כולו מותאם למערכות הלקוח ושימת דגש על זמינות ברמה גבוהה ומענה תמידי לכל שאלה.

באמצעות שירותי הסיסטם של Sweethome, עסקים יכולים ליהנות בצורה המיטבית משירותי הענן של גוגל ואמזון, ואף לקבל את תחושת הביטחון בכל הנוגע לשירותי המחשוב של הארגון, שנמצא בידיים המקצועיות ביותר שיש בישראל.

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!