אחסון בענן פרטי ומנוהל בישראל – למה זה כדאי

אנו גאים להיות בין החברות הראשונות בישראל להציע שירותי אחסון בענן על גבי תשתית VMware מקצועית, יחד עם חומרה של IBM, כולל דיסקים SSD מהירים, אמצעי אבטחה מתקדמים מבית Fortinet ומערכת גיבוי איכותית מתוצרת CA/Arcserv. כל זאת יחד עם צוות סיסטם בעל וותק של 20 שנים ויותר בניהול שרתים ותשתיות

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

Search

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
אחסון בענן פרטי

אנו גאים להיות בין החברות הראשונות בישראל להציע שירותי אחסון בענן על גבי תשתית VMware מקצועית, יחד עם חומרה של IBM, כולל דיסקים SSD מהירים, אמצעי אבטחה מתקדמים מבית Fortinet ומערכת גיבוי איכותית מתוצרת CA/Arcserv. כל זאת יחד עם צוות סיסטם בעל וותק של 20 שנים ויותר בניהול שרתים ותשתיות אינטרנט הופכים את חווית השירות לבלעדית ומיוחדת בסוויטהום. אנו מזמינים אתכם להנות מחיסכון בתחזוקת מערכת המחשוב בארגון או בעסק על יד הטמעת שרותי אחסון בענן מקצועי ומתקדם.

כיצד פועל אחסון בענן פרטי?

העיקרון לפיו פועל הענן אומר שהמידע עצמו מאוחסן על גבי שרת מרוחק או אף מספר שרתים מרוחקים אשר מחוברים ביניהם באופן וירטואלי באמצעות תוכנות היודעות לבצע חלוקת משאבים בין כל השרתים השונים (כדוגמת VMware), אך מבחינת הניהול והשימוש, המשתמש רואה את הענן בתור שרת אחד.

 

מבנה מבוזר זה מציע מגוון גדול של יתרונות:

  • עבור אחסון אתרים מקצועי: אפשר לקבל ביצועים גבוהים יותר מאשר אחסון שיתופי רגיל או אפילו שרת וירטואלי בודד באמצעות ניצול של מספר מעבדים במקביל (כולל ליבות), נפח אחסון, רוחב פס וזיכרון פנימי גדולים יותר. באופן זה אפשר להריץ מספר אתרים במקביל ללא חשש מפגיעה בביצועים.
  • עבור אחסון מידע: ניתן כאמור לבצע אחסון בענן ולקבל גישה אל הקבצים החשובים בארגון באופן מוצפן. במקרה של תקלה בחומרה המקומית, יהיה ניתן לשלוף את הגיבוי האחרון מהענן באופן בטוח ומהיר.

 

שרותי אחסון בענן אותם אנחנו מציעים:

  • לינוקס – שירותי שרת בענן מבוססים הפצות שונות של לינוקס ללא תשלום על מערכת ההפעלה ועם תמיכה במערכת קבצים NFS/ Samba על מנת לספק לכם גמישות מרבית (לדוגמה, ניתן להקצות חלק מהמקום על הספרייה המשותפת גם עבור מערכת ההפעלה Windows של משתמשי הקצה)
  • Microsoft Windows – ניתן לבחור בשירותי ענן קלאסיים של מערכת ההפעלה חלונות עם חיבור Terminal ותמיכה בתקן Active Directory, כך שעדיין אפשר לשמר את המבנה ההיררכי של ההרשאות בחברה ממש כמו בשרת המקומי. כמו כן, אנו מספקים תמיכה בגרסת Windows Server 2008/2012 ומסדי נתונים מסוג MS SQL בגודל של עד 10 ג'יגה בייט (או מספר מסדי נתונים קטנים יותר).
  • שילוב בין מערכות ענן לשרתים יעודיים – צוות הסיסטם המיומן של SweetHome ישמח לתכנן מערכת שרתים מבוססת ענן בשילוב שרתים יעודיים אמיתיים. הסיבה למערכות אלה הינה כח מחשוב רב אשר חלק מהשירותים צורכים, לדוגמא מסדי נתונים או שרתי סטרימינג. אנו יודעים לשלב בין כל הטכנולוגיות הקיימות כיום בתחומי הענן ולהציע ללקוח את הפתרון הכי זול לכל אחת מהמשימות במערך המחשוב (אחסון בענן, גיבוי בענן וכדומה).
  • שימוש מאסיבי במערכות קוד פתוח ולינוקס – בעוד חברות רבות אחרות יציעו לך סביבת Azure של מיקרוסופט, פתרון לא רע בכלל אך יקר מבחינת עלויות של מערכות הפעלה ואבטחתן, אנו נשמח להציע לך שרתי לינוקס עם מערכות ניהול תוכן ומידע ארגוני מבוססות קוד פתוח, כתובות ב-PHP, Java ומסדי נתונים MySQL אשר יכולים לנהל מערכות מחשוב רציניות ומורכבות לתחום העסקי והארגוני ללא עלויות תוכנה יקרות.

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!