מה זה שרת אחסון ולמה אתר אינטרנט צריך אחד?

שרת אחסון לאתרי אינטרנט מאפשר לך בתור בעל אתר ליהנות מתפעול עצמאי של אתר האינטרנט שלך מבלי להיות תלוי בחברת בניית האתרים או פלטפורמה המגבילה אותך בדרכים כאלו ואחרות (כולל אפשרות לבחור שם מתחם, דומיין, לאתר). שרת אחסון שיתופי עם ממשק ניהול cPanel / Plesk זהו שרת אחסון מהסוג הפשוט

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

Search

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization

שרת אחסון לאתרי אינטרנט מאפשר לך בתור בעל אתר ליהנות מתפעול עצמאי של אתר האינטרנט שלך מבלי להיות תלוי בחברת בניית האתרים או פלטפורמה המגבילה אותך בדרכים כאלו ואחרות (כולל אפשרות לבחור שם מתחם, דומיין, לאתר).

שרת אחסון שיתופי עם ממשק ניהול cPanel / Plesk

זהו שרת אחסון מהסוג הפשוט ביותר ובו כל האתרים חולקים את אותם המשאבים. שרת שיתופי מתאים לרוב האתרים הקטנים והבינוניים. על שרתי cPanel קיימת הגבלה על כמות הזכרון והפרוססים שכל אתר יכול לצרוך בזמן נתון. בשרתי Windows/Plesk, בחבילות העסקיות ניתן להקצות לאתר Application Pool עצמאי.

הבחירה בין שרת Windows לבין שרת Linux צריכה להיעשות על סמך הטכנולוגיה בה משתמש האתר, כאשר רוב האתרים שעושים שימוש בטכנולוגיה של מיקרוסופט כגון .net משתמשים בשרתי Windows. לעומת זאת, רוב האתרים שעושים שימוש במערכות ניהול תוכן בקוד פתוח כגון WordPress או Joomla, יעבדו טוב יותר על שרת Linux.

 

לפרטים אודות חבילות אחסון לינוקס וחבילות אחסון ווינדוס ב-SweetHome

 

שרת אחסון עבור ריסלרים – Reseller Hosting

SweetHome מתמחה באספקת שרתי אחסון לריסלרים, על שרתי לינוקס וחלונות בישראל, בשילוב ממשקי ניהול cPanel/WHM ו-Plesk. בעלי חשבון ריסלר יכולים לעצב חבילות שירות ללקוחותיהם לפי דרישות ספציפיות שלהם, אשר יכולים לכלול מכסה של שטח דיסק, תעבורה, דומיינים ומסדי נתונים. הלקוחות של הריסלר  יכולים להכנס בעצמם לממשק ניהול חשבון האחסון שלהם, ולנהל את כל החשבון כאילו היו לקוחות ישירים שלנו.

 

לחצ/י כאן לפרטים אודות חבילות אחסון אתרים לריסלרים ב-SweetHome

 

יחידות מחשוב ענן – שרתים וירטואליים – Cloud

יחידות מחשב מורכבות משרתי אחסון חזקים במיוחד אשר מחולקים לשרתים קטנים יותר על ידי תוכנת היודעת לבצע את חלוקת המשאבים הנכונה וליצור שרתים וירטואליים. מבחינת בעל האתר, הוא מקבל הקצאה של שרתים המיועדים אך ורק לו ולכן אינו צריך להיות מודאג מכך שאתר אחר על גבי השרת יפריע לו בצורה מסוימת. המערכת מספקת שרת אחסון מבודד עם משאבים מדוייקים שנקבעו מראש.

בשל תכונות אלו, יחידות מחשוב ענן (אחסון בענן) מתאימות לאתרים גדולים יחסית המשרתים מספר גדול של גולשים בו זמנית או אתרים פנים ארגוניים הזקוקים לתשתית מהירה שתוכל לפעול ללא תקלות.

ניתן לבחור בין שרתי אחסון Linux לחלונות ואף בשרתים המיועדים לחברות מדיה ומסוגלים לשרת מספר גדול של אתרים אחרים בו זמנית לצורך הצגת באנרים וכו' או לשדר וידאו באמצעות הזרמה (סטרימינג).

 

לחצ/י כאן לפרטים אודות שרותי מחשוב ענן ב-SweetHome

 

היתרונות של SweetHome על פני ספקים אחרים

  •     האתרים מאוחסנים בארץ ולכן מובטח קצב גישה גבוה במיוחד והעברת נתונים במהירות מקסימאלית
  •     האתרים מאובטחים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובנוסף לכך מגובים באופן סדיר מדי יום ביומו
  •     שירותי ערך מוסף : בחירה בין מספר ממשקים לניהול חשבון, תמיכה טכנית במייל ובטלפון, אחסון לקידום אתרים עם כתובת IP ייחודית לכל אתר ועוד.

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!