סוויטהום אחסון אתרים

מחשוב ענן על קצה המזלג

אנו מציעים יחידות מחשוב ענן למגזר העסקי / ארגוני וכן הקמת מערכי ענן פרטיים לארגונים גדולים. מחשוב ענן פירושו שימוש במשאבי מחשב שמסופקים על ידי מישהו אחר דרך רשת האינטרנט (או קו תקשורת ייעודי), באופן הפוטר את המשתמש מלרכוש ולתחזק חומרה ו\או תוכנה יקרים. באמצעות שימוש בענן, יכול המשתמש לווסת

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization

אנו מציעים יחידות מחשוב ענן למגזר העסקי / ארגוני וכן הקמת מערכי ענן פרטיים לארגונים גדולים. 

מחשוב ענן פירושו שימוש במשאבי מחשב שמסופקים על ידי מישהו אחר דרך רשת האינטרנט (או קו תקשורת ייעודי), באופן הפוטר את המשתמש מלרכוש ולתחזק חומרה ו\או תוכנה יקרים. באמצעות שימוש בענן, יכול המשתמש לווסת את עוצמת המחשוב הנדרשת ולא לשלם בעבור יותר מהנדרש. כאשר המשתמש נזקק לעוצמת מחשוב גבוהה הוא יכול לשלם תמורתה, ובשאר הזמן הוא יכול ליהנות מעלויות נמוכות.
ישנם מספר סוגים שונים של שירותי ענן. הראשון והבסיסי ביותר הוא תשתית. בשירות זה מקבל המשתמש שטח אחסון בענן, ובו הוא יכול לשמור את המידע שלו ולגבות את הקבצים שלו מבלי להזדקק לכונן קשיח פיזי שיהיה ברשותו. שירותי "גוגל דרייב" ו"גוגל דוקס" הם דוגמאות לסוג שירות זה.

השירות השני הוא פלטפורמה, שמאפשרת ללקוח להריץ או לפתח יישומים מבלי להשקיע בתוכנות הבסיס הנדרשות לכך – אותן הוא בעצם שוכר באופן וירטואלי מספק הענן.

השירות השלישי הוא אספקת תוכנה. בשירות זה, נחסך מהלקוח הצורך להתקין על המחשב תוכנות, והוא יכול להשתמש בהן בעת הצורך דרך הענן של הספק.

יתרונות בשימוש במחשוב ענן:

  •     חיסכון – לא צריך לרכוש ולתחזק חומרה.
  •     חיסכון – לא צריך לרכוש ולתחזק תוכנה.
  •     חיסכון – לא צריך להעסיק כוח אדם לתחזק ולהפעיל ציוד רב.
  •     חיסכון – לא צריך להשקיע במנגנונים לרציפות עסקית ובתוכניות התאוששות מאסון, שכן המידע והאחריות עליו נמצאים אצל הספק.
  •     גמישות – כשצריך, אפשר להשתמש במשאבים רבים ולשלם נקודתית בעבור אותו שימוש, ובשאר הזמן לשלם פחות.
  •     גמישות – אפשר לעבוד על המערכת מכל מקום.
  •     גמישות – אפשר לבחור מבין סוגים רבים ושונים של תוכנות ותשתיות ולשלב ביניהם מבלי להוציא הון רב על רכישת כל אחד מהם.
  •     סביבתיות – מחשוב ענן צורך פחות אנרגיה ובכך מסייע לשמור על הסביבה.

 

עם זאת, לשימוש במחשוב ענן מתלווים גם כמה אתגרים, ובהם תלות רבה בספק וברשת האינטרנט, אבטחת מידע, שילוב בין שירותים מעננים וממקורות שונים. על כל משתמש וארגון להחליט אם התועלת שבשימוש במחשוב ענן עולה על הסיכונים. אם החלטתם שכן – פנו אלינו ויחד נרכיב לכם חבילה המותאמת לצרכיכם.

 

סוויטהום מאחסנת אלפי אתרי אינטרנט על גבי מאות שרתי לינוקס, חלונות, מחשוב ענן שרתים יעודיים. אנו מתמחים בניהול מערכות אינטרנט לאחסון אתרים, מסחר אלקטרוני, בלוגים, אתרי תדמית, ולמעשה אתרים מכל סוג. מחשוב ענן הינו תחום חדש אך פורח, אליו סוויטהום הצטרפה בתחילת הדרך וביום מתמחה בפתרונות ענן למגזר העסקי והפרטי.

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!