(24/7) 1-800-373-600

תחזוקת מערכות ענן מבוססות אמזון – Amazon AWS


בעידן הענן, כשכל החברות מפעילות מערכי מחשוב דומים, חלקם מבוססי תוכנה מסחרית וחלקן מבוססים קוד פתוח, מה שחשוב זה ניצול המשאבים של הענן הצורה מקסימאלית וחכמה. צוות סוויטהום מנהל מערך ענן מבוסס Vmware וכן מספר מערכי וירטואליזציה נוספים מבוססי Amazon AWS, Xen, openVZ, Parallels Virtuozzo, Parallels Cloud בתצורות שונות.

בנוסף, צוות הסיסטם של Sweethome ישמח לנהל את סביבת הענן שלך באמזון, Softlayer (שלאחרונה נרכשה על ידי IBM), וכן ספקים קטנים יותר כמו Linode. אנו יודעים ללוות אותך בכל השלבים כולל עיצוב יחידות מחשוב ענן בסיסיות, בחירת Storage, הגדרת רשתות, הגדרת מחלקי עומסים – Load balancers, הקמת שרתים למסדי נתונים, שרתי מדיה, סטרימינג ועוד.

על מנת לנצל את תשתיות הענן בצורה יעילה וחסכונית צוות Sweethome יודע לנצל את יכולות ה-API של ספקי הענן הגדולים על מנת להגדיל את משאבי הצריכה של השרת בהתאם לכמות הגולשים או השאילתות, הוספת שרתי Web למערך שרתים מאחורי מחלקי עומסים בצורה אוטומטית, הגדלת שטחי אחסון בצורה אוטומטית תוך טיפול באספקטים של מערכת ההפעלה/סיסטם, ניהול תעבורה חכם, שימוש בשרתי caching/proxy ועוד המון טריקים שיכולים להוזיל את עלויות הענן בצורה משמעותית תוך שמירה על שרידות, יתורות ודינאמיות, על מנת לנצל את תשתיות הענן במלואן.

שרותי סיסטם לשרתים בעננים מסחריים

לקחת שרת באמזון, עברת בהצלחה את תהליכי הרישום ועכשיו, אחרי שיש לך גישת SSH ומפתח לחיבור מרחוק אתה יושב על הכורסא ומגרד את הראש. זה בדיוק הזמן להתקשר אלינו ולהתקדם הלאה לכוס קפה. תחזוקת השרת שלך מתחילה כאן!
תוך כמה שעות (בימי עסקים) או יממה לכל היותר השרת שלך יהיה מותקן, מוגדר ומוכן לעבודה. שירות תחזוקת שרת בענן כולל התאמת מערכת ההפעלה (לינוקס, כולל מספר הפצות וחלונות), הגדרת תוכנות צד השרת, נגדיר את הרשת, ביצוע הקשחה וסגירה של השרת בהתאם לאפליקציות המותקנות, יצירת משתמשי עבודה, משתמשי פיתוח, הקמת מסדי הנתונים, חיבור השרת לניטור ותכנון גיבויים יחד איתך. לאחר ההתקנה, בהתאם לאופי האתר והקריטיות שלו נבנה עבורה הסכם שירות לתחזוקת השרת בענן, הכולל ביצוע עדכונים למערכת ההפעלה ולתוכנות הניהול, תחזוקת השרת באופן כללי על כל מרכיביו, ניקיון לוגים, יצירת משתמשים, טיוב – אופטימיזציה של השרת ביחס לתוכנות שרצות עליו ותמיכה טכנית לצוות הפיתוח בהתאם ל-SLA המוסכם עם הלקוח. כל שרותי הניהול השוטף כוללים תמיכת חירום 24/7 באמצעות מערכת טיקטים, טלפון ודואר אלקטרוני.

נשמח להמשיך ולהסביר לך אודות שרותי תחזוקת שרתים וכמו כן לייעץ לך בצורה מקצועית ועניינית בנושאי אינטרנט וטכנולוגיה – שירות נוסף שהצוות הבכיר שלנו מעניק לסטארטאפים וחברות אינטרנט.

 

צור עימנו קשר ב – 1-800-373-600 או באמצעות טופס יצירת הקשר להלן ואנחנו נשמח לעמוד לרשותך.



מעוניין/ת לשמוע עוד פרטים על שירותי פרסום ובניית אתרים? התקשר/י אלינו 1-800-373-600 או מלא/י את הטופס להלן ונציג שלנו יחזור אליך במהרה עם חבילת הפתעות במחירים מפתיעים!