(24/7) 1-800-373-600

ניהול שרתים / שירותי סיסטם / תחזוקת שרת אינטרנט

שרותי ניהול מערכות מתקדמים (System Administration) ניתנים יחד עם כמעט כל שרת שמתארח בסוויטהום אחסון אתרים, וזו גם הסיבה המרכזית בגללה לקוחות מקצועיים בוחרים בנו שוב ושוב. על ידי תחזוקת שרתים שוטפת של צוות מקצוענים אנו מצליחים לייצר זמינות גבוהה לאורך השנים למאות לקוחות עסקיים. החל מהתקנה והקשחה של שרתים דרך אופטימיזציה ועדכונים שוטפים אנו מייצרים מערכות יציבות שעובדות במלוא התפוקה, לאורך כל היממה. המטרה שלנו היא קודם כל ניצול מקסימאלי של החומרה. לא מספיק לקנות שרת חזק, צריך לדעת להגדיר לא מעט דברים, במיוחד בסביבת לינוקס על מנת לגרום לו לעבוד כמו שצריך.




ניהול שרתים ועבודות סיסטם שוטפות, תחזוקת שרת אינטרנט

התקנת חומרה מקצועית

– בהתאם להוראות היצרן תוך עדכון כל תוכנות ה-ROM של השרת כגון System Bios, כרטיסי רשת, בקרי SAS/SCSI/Raid וכל תוכנה אחרת כולל בקרים. כל התוכנות הקטנות האלה שבדרך כלל מוזנחות על ידי מנהלי מערכות חשובות לאין שיעור ומשפרות לרוב ביצועים, בנוסף לפתרון בעיות שנמצאו עם הזמן.

התקנת מערכת הפעלה מקצועית

– בהתאם לתפקיד של כל שרת מותקן. אין אצלינו התקנות עיוורות מתמונות מוכנות מראש. כל שרת מקבל את היחס המירבי, הרבה מעבודת האבטחה וההקשחה של השרת נעשית אצלינו בזמן ההתקנה. אנו מעדיפים לא להתקין מלכתחילה דברים שצריך להסיר אחר כך. כמו כן בעת ההתקנה נקבעות סיסמאות מערכת אשר כבר מוקשחות וכן הגדרות רשת.

הגדרת מערכת ההפעלה והקשחת השרת

בהתאם לתפקידים אשר הוא מתועד לנהל היא עוד שכבה חשובה ביצירת שירות אמין ובטוח לאורך שנים. בעת הגדרת השרת לאחר ההתקנה אנו מכבים את כל השרותים שלא צריכים להיות מופעלים, מסירים שרותים שמותקנים כברירת מחדל, מקשיחים את מערכת ההפעלה ברמת Filesystem, מתקינים ומגדירים פיירוול של מערכת ההפעלה, מקשיחים את כרטיסי הרשת תוך הסרת פרוטוקולים לא רלוונטיים (במיוחד בשרתי חלונות). כמו כן אנו מריצים מספר סקריפטים שפותחו על ידנו עם השנים אשר משנים הרשאות של קבצי מערכת הפעלה, משנים הרשאות של תיקיות זמניות (לינוקס), ועוד הרבה פעולות קטנות שלא ניתן לפרט כאן.

התקנת ממשק ניהול על השרת

– זו אחת המשימות החשובות בתהליך הבאת שרת למצב Production. ממשק הניהול אחראי על ניהול משתמשים, אתרים, דומיינים, תיבות דואר ומסדי נתונים על השרת. אנו מתמחים כיום בממשקים cPanel, Plesk ו-H-sphere המסחריים וכן הממשק הוותיק והחינמי Webmin – לשרתי לינוקס. למרות שמערכות אלה מתעלות את עבודת הניהול לאין שיעור, חשוב להתקין אותן נכון ולהקשיח שוב את השרת והממשק לאחר ההתקנה.

ניהול מערכות ותחזוקת שרת – Constant System Administration

– התקנה טובה ומקצועית טובה עד שהפרצה הראשונה מתגלה. לכן חשוב שמערכת ההפעלה, ממשק הניהול וכל תוכנות השרת תהינה מעודכנות ככל שניתן, במיוחד תלאי אבטחה. עדכוני אבטחה יוצאים כמעט אחת לחודש ויש מיוחדים, הנקראים 0-day (אפס) אשר מומלצים להתקנה מיידית, מכיוון שהם מכסים פרצה שכבר יצאה עבורה ניצול מאסיבי (exploit). בשנים אחרונות התחלנו לטפל עבור לקוחותינו גם במערכות ענן ציבוריים וכמו כן הקמנו ענן פרטי שלנו מבוסס VMware. נשמח לספר לך עוד על תחזוקת שרת בענן ולהציע לך שירות מתאים.

ביקורת שוטפת למערכות

– אנו מבקרים פיזית כל שרת אחת לשבוע כדי לגלות בעיות שמופיעות ויזואלית בפאנלים של השרתים, כגון בעיות בספקי כל של השרתים, דיסקים תקולים, חום ועוד. כמו כן אנו בודקים בביקורות שלא חוברו התקנים שלא כחוק ושארונות התקשורת נעולים כראוי.

הפעלת וביקורת תוכנית גיבויים

– אחת המשימות החשובות של ניהול שרת הינה גיבויים. אנו דואגים שכל שרת יהיה מגובה על בסיס יומי (או אחר בתאום עם הלקוח) ומנטרים את הצלחת הגיבוי ע”ב יומי. מסדי נתונים מגובים באופן מיוחד, עם כלי גיבוי יעודיים ומקצועיים. המערכות שלנו בישראל מגובות על ידי תוכנות CA Brightstor Arcserv ו-Symantec BackupExec.

ניטור וטיפול בתקלות

– כל המערכות שלנו מנוטרות מכמה נקודות בעולם. במהלך היום יש מסך פתוח קבוע שמציג תמונה של כל המערכות ומתריע על תקלות. מחוץ לשעות העבודה המערכת שולחת הודעות סמס לכוננים אשר מטפלים בכל בעיה במהירות ומקצועיות, הרבה פעמים ללא ידיעת הלקוח שהיתה כלל תקלה. בסוף התקלה בד”כ יוצא דיווח ללקוח עם פרטי המקרה. הנך מוזמן לקרוא עוד על שרותי הניטור שלנו כאן.

התאמה וטיפול מתמיד במערכות אבטחה

– לצערינו, התקפות הרשת מתגברות מיום ליום. יותר ויותר מאמץ מושקע בעצירת מתקפות אלו והדבר מצריך לא מעט עבודה של טכנאים ומהנדסי תקשורת, יחד עם ציוד אבטחה מתקדם. אנו מנטרים התקפות על המערכות שלנו באופן שוטף ועובדים עם צוותים טכניים שונים וספקי צד ג’ לטיפול מיידי בבעיות אבטחה. בין המוצרים שאנו מפעילים ניתן למצוא ציוד של Cisco, Fortinet, Juniper, F5, Kaspersky, PandaAV ועוד. כמו כן אנו מטפלים בניהול משתמשים של השרת, ניהול כתובות IP בפיירוולים, יצירת קווי תקשורת מוגנים באמצעות טכנולוגיות Ipsec/Tunneling וכן אבטחת מערכות באמעות תעודות SSL/TLS.

תמיכה טכנית מקצועית למפתחים

– צוות הפיתוח מספק משימות באופן שוטף לצוות הסיסטם. תוכנות, מודולים, הגדרות, פתיחת פורטים ועוד הרבה עבודה מסופקת לצוותי פיתוח, מתכנתים ומפתחים עצמאיים. למעשה, אנו נותים מענה מלא לכל עבודת הסיסטם של תחזוקת השרת. הלקוח משתמש אך ורק בכלי ניהול נוחים וידידותיים כגון FTP, ממשקי ניהול מסחריים שפורטו מעלה וממשקים יעודיים כמו MS-SQL Visual Studio Enterprise Manager.

יעוץ טכנולוגי (IT Consulting) לסטארטאפים וחברות טכנולוגיה

– אנו מבינים אותך יותר מכולם ויודעים שההצלחה שלך היא גם ההצלחה שלנו. במהלך 15 שנות עבודתינו ראינו לא מעט הצלחות וכמובן גם הרבה כשלונות. למדנו מכולם ותפקידנו לעזור לך לעשות החלטות נכונות ולהתרכז בחשוב מכל – המיזם שלך.

נשמח לשמוע על המיזם שלך ולהציע פתרון ניהול מלא – 1-800-373-600

 

מעוניינים שמומחה IT יספק ייעוץ חינם בנושא ניהול ותחזוקת שרתים? מלאו מספר פרטים ונחזור אליכם במהרה!



 

 

מעוניין/ת לשמוע עוד פרטים על שירותי פרסום ובניית אתרים? התקשר/י אלינו 1-800-373-600 או מלא/י את הטופס להלן ונציג שלנו יחזור אליך במהרה עם חבילת הפתעות במחירים מפתיעים!