(24/7) 1-800-373-600
תמיכה טכנית - סוויטהום

תמיכה טכנית – סוויטהום

לקוחות יקרים – מחלקת התמיכה שלנו כוללת שלל מסמכים טכניים להגדרות שירותים שונים, דואר אלקטרוני ומסדי נתונים. כמו כן הכנו עבורכם מערך שאלות ותשובות גדול ומדריכים לממשקי הניהול השונים.

 

מסמכים טכניים ללקוחות

כולל מדריכים לממשק הניהול, הגדרת דואר אלקטרוני, הגדרת דומיינים ו-DNS ועוד. מבחר מדריכים להגדרת שירותים שונים ב-Sweethome אחסון אתרים. בואו ללמוד על אבטחת אתרי אינטרנט, קידום אתרים, ושלל מאמרים שיעזרו לכם להחליט על סוויטהום כספק האחסון לאתר שלכם. הספריה מתעדכנת ע”ב קבוע עם מסמכים חדשים ובקרוב נתחיל להפיק גם מדריכי וידאו לממשקי הניהול בשירות.

 

שאלות ותשובות

הרבה מהשאלות הנפוצות לתמיכה טכנית נענו כבר כאן. מבחר עמודי שאלות ותשובות בנושא שרתים, תוכנות, דואר אלקטרוני, DNS, וירטואליזציה, שרתי ווינדוס ולינוקס. כמו כן שאלות ותשובות בנושא חיובים והנהלת חשבונות, abuse וכל דבר שיכול לעזור במהלך הדרך. גם כאן, אנו מעדכנים על בסיס קבוע עם תשובות לשאלות שעולות במהלך הדרך מלקוחותינו.

 

טופס בקשה לתמיכה טכנית

נא לפרט בבירור את סוג הבעיה ולכלול את כל המידע הרלוונטי כגון מערכת הפעלה, תוכנות בשימוש, תאור שגיאות מפורט וכל דבר אחר שיכול לעזור לנו לעזור לך מהר יותר. מענה במהלך היום בימי עסקים (א-ה) בין השעות 09:00 – 18:00 ינתן תוך שעתיים לפניות לא דחופות. אם הפניה דחופה, יש למלא את הטופס ואחר כך להתקשר לתמיכה ולבקש לקדם את הפניה ככל שניתן.

 

זמני תגובה ועבודה מול צוות התמיכה:

באופן כללי, מערכות האינטרנט שאנו מפעילים מנוטרות ומבוקרות 24/7 על ידי מספר מערכות הכוללות ניטור מתקדם לפורטים ואפליקציות ומשלוח הודעות sms למנהלים על כל בעיה, יומם וליל. בנוסף, כל השרתים מנוטרים גם על ידי החוות השונות, אשר מחזיקות תורן 24/7 במקום. במקרה של תקלה בלילה לדוגמא, כונן של סוויטהום אמור לקבל הודעה ממערכת הבקרה הכללית של סוויטהום ובנוסף, טלפון מהחווה בה השרת ממוקם (אנו עובדים עם מספר חוות).

התמיכה ללקוחות על שרתים שיתופיים ניתנת בימים א-ה בין השעות 09:00 – 18:00 באמצעות מערכת טיקטים, טלפון וצ’אט. מחוץ לשעות העבודה אנו נטפל רק בבעיות תשתית, ולרוב לא נוכל לעזור עם בעיות באתר/חשבון בודד. אנו מבקשים לא לבצע פעולות תחזוקה / שדרוג / עדכון מחוץ לשעות העבודה אם יש חשש שתצטרכו את עזרתנו בפתרון בעיות.

לקוחות מחשוב ענן ושרתים יעודיים מקבלים שירות חירום 24/7 ושירות כללי בטלפון בימי עסקים בים 08:00 – 21:00. מחוץ לשעות העבודה תינתן תמיכת חירום בלבד. אנו מפעילים מוקד טלפוני 24/7 לקבלת הודעות חירום והפצתן לכוננים במוקד התמיכה או חוות השרתים.

לקוחות שרתים יעודיים פרמיום או בעלי מערכות קריטיות יקבלו בנוסף שני מספרי סלולרים של טכנאים רלוונטים לתחום הפעילות, לצורכי תמיכת חירום.


פרטי יצירת קשר

 

 

מעוניין/ת לשמוע עוד פרטים על שירותי פרסום ובניית אתרים? התקשר/י אלינו 1-800-373-600 או מלא/י את הטופס להלן ונציג שלנו יחזור אליך במהרה עם חבילת הפתעות במחירים מפתיעים!