(24/7) 1-800-373-600

כתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט – טיפים חשובים

כשאנו מחפשים חומרים על נושא מסוים באינטרנט, פעמים רבות מנוע החיפוש מוביל אותנו למאמרים שהם שיווקיים בתכלית, אך גם מצליחים לספק את המידע הדרוש לנו בנושא. אם הגענו למאמר כזה כשחיפשנו חומר בנושא הרלוונטי לנו, סימן שמדובר במאמר שיווקי מוצלח.

אנו מציעים מבחר חבילות עבור אחסון אתר אינטרנט, אחסון וורדפרס, אחסון ג'ומלה וכן אחסון דרופל לאתרים גדולים.

 

כיצד מייצרים מאמר מוצלח?

לא פשוט לייצר מאמר מוצלח: גולשים נרתעים לעתים ממאמרים כאלה מתוך התחושה שמנסים "לדחוף" ולמכור להם מוצר או שירות ובנוסף, מאמרים שיווקיים רבים מנוסחים בצורה בינונית ומטה, מה שבהחלט לא תורם למוניטין שלהם.

למאמרים שיווקיים צריך להתייחס בכובד ראש, שכן מעבר לכך שהם יכולים לקדם מכירות- הם גם יכולים לספק מידע בעל ערך ללקוח. כדי לספק מאמר שיווקי עם ערך מוסף, חשוב להתמצא בתחום שעליו אתם כותבים. בדרך כלל מאמר שמבוסס על שימוש בכמה מקורות מידע שונים יהיה מאמר עשיר ומעמיק יותר. על אף שמותר לשאוב רעיונות מטקסטים אחרים, אסור בשום אופן לשכתב תכנים ובוודאי שלא להעתיק אותם. מאמר שיווקי מוצלח הוא קודם כל מאמר מקורי שלכם.

גם ברמת הנושא והתוכן הכללי, כדאי לא לחזור שוב ושוב על אותן עובדות בניסוחים שונים, אלא לנסות להרחיב קצת את היריעה. נכון, לא בכל הנושאים תצליחו להמציא את הגלגל ויש תחומים שנדמה כי נכתב עליהם הכל, אך תמיד אפשר לנסות למצוא זווית מעניינת כדי להעניק לגולש את הערך המוסף אותו הוא מחפש.

כדי לסחוף את הגולש לעומקו של המאמר, ניתן להתחיל כבר בפסקה הפותחת בשאלות שעשויות לעורר הזדהות. שאלות כמו "נתקלתם?", "חוויתם?" וכד', עשויות לעורר אינטראקציה עם הקורא ולגרום לו לסיים את הקריאה במאמר עד הסוף.

 

כתבו נכון! תוכן שיווקי קודם כל כתוב נכון ומדויק!

לא נדיר להיתקל במאמרים שיווקיים המכילים שגיאות דפוס, שימוש לא נכון או היעדר מוחלט בסימני פיסוק ולעתים שגיאות כתיב לכל דבר. זכרו, הקורא לא יעבור תלאות על מנת לקרוא את המאמר שלכם. הגישו לו אותו במעטפת ברורה, מחולקת לפסקאות ותתי כותרות. עשו לעצמכם הגהה וקראו שוב את המאמרים לפני שאתם שולחים אותם לאוויר העולם.

בדיוק כפי שניסיתם להניע את הקוראים לפעולה בתחילת המאמר, כך כדאי שתעשו גם בסיומו. תוכלו לעשות זאת באמצעות הפנייה לעמוד נחיתה בו יוכלו ליצור איתכם קשר או באמצעות לינק למאמר משלים בנושא. אם גרמתם לקורא לעבור למאמר נוסף שחיברתם, הרי זה אומר שהצלחתם לסקרן אותו ולגרום לו לרצות לדעת עוד. לסקרנות כזו יש את הפוטנציאל להפוך למכירה.

 

לנוחיותך, הכנו עוד כמה מאמרים בנושא, בין היתר בתחום בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים וכן מאמר בנושא זכויות יוצרים באינטרנט.

 
אחסון אתר מקצועי לעסקים, חברות SEM/SEO וריסלרים

מעוניין/ת לשמוע עוד פרטים על שירותי פרסום ובניית אתרים? התקשר/י אלינו 1-800-373-600 או מלא/י את הטופס להלן ונציג שלנו יחזור אליך במהרה עם חבילת הפתעות במחירים מפתיעים!