ניהול שרתים - שירותי סיסטם מקצועיים / ניהול תשתיות מחשוב לעסקים וארגונים

אנו מספקים ניהול שרתים מלא ושירותי סיסטם לשרתים פיזיים ושרתים בענן, ניהול שרתי Linux וחלונות, ציוד תקשורת, גיבויים ואבטחת מידע, וכן ניהול סביבות ענן ציבוריות כגון אמזון, אזור, גוגל ועוד.

יעוץ ותמיכת סיסטם חירום - 1-800-373-600

Sweethome עוסקת מעל 25 שנה באספקת שירותי סיסטם ושירותי ניהול מערכות מתקדמים (System Administration) הניתנים יחד עם כמעט כל שרת שמתארח בענן שלנו, וזו גם הסיבה המרכזית בגללה לקוחות מקצועיים בוחרים בנו שוב ושוב.

על ידי תחזוקת שרתים שוטפת של צוות מקצוענים אנו מצליחים לייצר זמינות גבוהה לאורך השנים למאות לקוחות עסקיים. החל מהתקנה והקשחה של שרתים דרך אופטימיזציה ועדכונים שוטפים אנו מייצרים מערכות יציבות שעובדות במלוא התפוקה, לאורך שנים, תוך ניצול חומרה מקסימאלי, רמת אבטחת מידע גבוהה וביצועים מירביים.

ניהול שרתים ועבודות סיסטם שוטפות, ניהול שרתי לינוקס / ווינדוס בכל מקום בעולם

שירות ניהול שרת מלא של סוויטהום - Fully Managed Server

השירות מוצע לבעלי שרתים פיזיים או שרתים בענן, ובמיוחד ללקוחות עם מערכות מרובות שרתים מסוג לינוקס או ווינדוס, המעוניינים לקבל שירות מקיף לניהול השרת, כולל תחזוקת חומרה, ניהול תקשורת מול ספקי חומרה, ניהול תקשורת מקצועית מול חוות השרתים יחד עם יישום מנגנוני אבטחה כגון Anti-Ddos/WAF/IPF/IDS, שילוב מערכות כגון CDN, מאיצי תוכן משולבים כמו CloudFlare, ניהול מערכות גיבויים, התקנה וניהול שלל ממשקי ניהול כגון cPanel/Plesk ומענה 24/7 לתקלות משביתות. שירות ניהול שרת מלא של סוויטהום מבטיח לך צוות סיסטם מיומן ומנוסה במרחק שיחת טלפון ותחזוקה מקצועית שוטפת לשרת שלך.

התקנה, אינטגרציה, ניהול שרתים וציוד תקשורת מתקדם

בהתאם להוראות היצרן תוך עדכון כל תוכנות ה-ROM של השרת כגון System Bios, כרטיסי רשת, בקרי SAS/SCSI/Raid וכל תוכנה אחרת כולל בקרים. כל התוכנות הקטנות האלה שבדרך כלל מוזנחות על ידי מנהלי מערכות חשובות לאין שיעור ומשפרות לרוב ביצועים, בנוסף לפתרון בעיות שנמצאו עם הזמן.

התקנת מערכות הפעלה מכל הסוגים לשרתי אינטרנט וציוד קצה

בהתאם לתפקיד של כל שרת מותקן. אין אצלינו התקנות עיוורות מתמונות מוכנות מראש. כל שרת מקבל את היחס המירבי, הרבה מעבודת האבטחה וההקשחה של השרת נעשית אצלינו בזמן ההתקנה. אנו מעדיפים לא להתקין מלכתחילה דברים שצריך להסיר אחר כך. כמו כן בעת ההתקנה נקבעות סיסמאות מערכת אשר כבר מוקשחות וכן הגדרות רשת.

התקנת מערכת הפעלה לינוקס (Linux) במבחר הפצות

צוות הסיסטם של סוויטהום עוסק מעל 25 שנים בהתקנה וניהול שרתי לינוקס לכמעט כל מטרה. אנו מכירים היטב את ההפצות Red Hat Enterprise, CentOS, Debian, Ubuntu, Cloud Linux תוך כדי ביצוע התקנות מקצועיות, איכותיות ומאובטחות. שרתי לינוקס מיועדים בעיקר לתפקידים רגישים בארגון וביצוע התקנת מערכת הפעלה באופן מקצועי על ידי איש סיסטם מנוסה תבטיח שנים ארוכות של יציבות לשרת. בין האפליקציות המרכזיות שאנו מתקינים עבורם שרתי לינוקס ניתן למצוא את שרת האינטרנט הוותיק Apache, שפות תכנות כמו PHP, Python, Java, Perl תוך כדי הפעלת מנגנוני אבטחה וביצועים כגון suPHP, FastCGI, PHP-FPM וכן מבחר מודולים ותוכנות שרת נוספות כגון nodeJS, Ruby on Rails, Apache Passanger ועוד.

התקנת מערכת הפעלה Microsoft Windows Server

גם כאן, לצוות סוויטהום יש יותר משני עשורי נסיון בהתקנה, ניהול ותחזוקת שרתי Windows מכל הסוגים ומכל הגרסאות. השימוש העיקרי לשרתי ווינדוס/חלונות הינו להרצת אתרי .NET בשילוב מסדי נתונים MS-SQL אך בשנים האחרונות אנו רואים גם שימוש ב-Java/nodeJS/Jboss וכן אתרי PHP שעובדים מול מסדי MS-SQL. מבחינת הפצות אנו יודעים להתקין את כל הפצות שרתי ווינדוס כולל ענן, פיזי, קלאסטרים וכל תצורה אחרת, החל מגרסאות Web Edition ועד גרסאות Enterprise/Data Center למערכות גדולות.

התקנת מערכות הפעלה לוירטואליזציה - Virtual Private Cloud

לאחרונה אנו פוגשים יותר ויותר לקוחות המבקשים ענן פרטי משלהם, ללא שום תלות במערכות ענן ציבוריות, תוך שמירה על אבטחת מידע וניהול הרשאות קפדני, אופטימיזציה ותכנון משאבי מערכת מדויקים, ללא הפתעות מצד שותפים לענן. לצוות ה-system/devOps של סוויטהום נסיון רב שנים בהקמת מערכות ענן ושרתי וירטואליזציה החל ממערכות VMware מורכבות ועד שרתי VPS בטכנולוגיית Containers לביצועים מירביים. צוות הסיסטם ישמח לייעץ ולעזור לך לבחור מערכת וירטואליזציה מתאימה לארגון שלך, כולל רכישת חומרה, אירוח המערכת בחוות שרתים מתקדמת וניהול כל סביבת הענן הפרטית שלך. כמו כן אנו נותנים שירותי סיסטם/DevOps למערכות Xen, KVM, Proxmox, Virtuozzo ו- VMware ESXi

הגדרת מערכת ההפעלה והקשחת השרת

בהתאם לתפקידים אשר הוא מתועד לנהל היא עוד שכבה חשובה ביצירת שירות אמין ובטוח לאורך שנים. בעת הגדרת השרת לאחר ההתקנה אנו מכבים את כל השרותים שלא צריכים להיות מופעלים, מסירים שרותים שמותקנים כברירת מחדל, מקשיחים את מערכת ההפעלה ברמת Filesystem, מתקינים ומגדירים פיירוול של מערכת ההפעלה, מקשיחים את כרטיסי הרשת תוך הסרת פרוטוקולים לא רלוונטיים (במיוחד בשרתי חלונות). כמו כן אנו מריצים מספר סקריפטים שפותחו על ידנו עם השנים אשר משנים הרשאות של קבצי מערכת הפעלה, משנים הרשאות של תיקיות זמניות (לינוקס), ועוד הרבה פעולות קטנות שלא ניתן לפרט כאן.

התקנת ממשק ניהול על השרת

התקנה איכותית והגדרה ראשונית של ממשקי הניהול על השרת זו אחת המשימות החשובות בתהליך הבאת שרת למצב Production. ממשק הניהול אחראי על ניהול משתמשים, אתרים, דומיינים, תיבות דואר ומסדי נתונים על השרת. אנו מתמחים כיום בממשקים cPanel, Plesk ו-H-sphere המסחריים וכן הממשק הוותיק והחינמי Webmin – לשרתי לינוקס. למרות שמערכות אלה מתעלות את עבודת הניהול לאין שיעור, חשוב להתקין אותן נכון ולהקשיח שוב את השרת והממשק לאחר ההתקנה.

ניטור שרתים אפליקטיבי ושיותי סיסטם פרו-אקטיביים

לקוחותינו נהנים ממערכת ניטור עצמאית הממוקמת על שרתים בחול ודוגמים את האפליקציות על השרת כל מספר דקות על מנת לוודא שהכל עובד תקין יציב ומהיר. במקרה של תקלה כונני השירות מקבלים התראות ומטפלים מיידית בכל תקלה, תוך תקשורת עם החווה, מנהל האתר, ספקי חומרה והלקוח. בחדר הפיקוח מערכת הניטור מציגה באופן קבוע את מצב המערכת וכל הטכנאים יכולים לראות את התקלות השונות והתקדמות הטיפול בהן.

ניהול מערכות ותחזוקת שרת – Complete Server Management

התקנה טובה ומקצועית טובה עד שהפרצה הראשונה מתגלה. לכן חשוב שמערכת ההפעלה, ממשק הניהול וכל תוכנות השרת תהינה מעודכנות ככל שניתן, במיוחד תלאי אבטחה. עדכוני אבטחה יוצאים כמעט אחת לחודש ויש מיוחדים, הנקראים 0-day (אפס) אשר מומלצים להתקנה מיידית, מכיוון שהם מכסים פרצה שכבר יצאה עבורה ניצול מאסיבי (exploit). בשנים אחרונות התחלנו לטפל עבור לקוחותינו גם במערכות ענן ציבוריים וכמו כן הקמנו ענן פרט י שלנו מבוסס VMware. נשמח לספר לך עוד על תחזוקת שרתים בענן ולהציע לך שירות מתאים.

ביקורת שוטפת למערכות

אנו מבקרים פיזית כל שרת אחת לשבוע כדי לגלות בעיות שמופיעות ויזואלית בפאנלים של השרתים, כגון בעיות בספקי כל של השרתים, דיסקים תקולים, חום ועוד. כמו כן אנו בודקים בביקורות שלא חוברו התקנים שלא כחוק ושארונות התקשורת נעולים כראוי.

הפעלת וביקורת תוכנית גיבויים

אחת המשימות החשובות של ניהול שרת הינה גיבויים. אנו דואגים שכל שרת יהיה מגובה על בסיס יומי (או אחר בתאום עם הלקוח) ומנטרים את הצלחת הגיבוי ע"ב יומי. מסדי נתונים מגובים באופן מיוחד, עם כלי גיבוי יעודיים ומקצועיים. המערכות שלנו בישראל מגובות על ידי תוכנות CA Brightstor Arcserv ו-Symantec BackupExec.

ניטור וטיפול בתקלות

כל המערכות שלנו מנוטרות מכמה נקודות בעולם. במהלך היום יש מסך פתוח קבוע שמציג תמונה של כל המערכות ומתריע על תקלות. מחוץ לשעות העבודה המערכת שולחת הודעות סמס לכוננים אשר מטפלים בכל בעיה במהירות ומקצועיות, הרבה פעמים ללא ידיעת הלקוח שהיתה כלל תקלה. בסוף התקלה בד"כ יוצא דיווח ללקוח עם פרטי המקרה. הנך מוזמן לקרוא עוד על שרותי הניטור שלנו ניטור שרתים

התאמה וטיפול מתמיד במערכות אבטחה

לצערינו, התקפות הרשת מתגברות מיום ליום. יותר ויותר מאמץ מושקע בעצירת מתקפות אלו והדבר מצריך לא מעט עבודה של טכנאים ומהנדסי תקשורת, יחד עם ציוד אבטחה מתקדם. אנו מנטרים התקפות על המערכות שלנו באופן שוטף ועובדים עם צוותים טכניים שונים וספקי צד ג' לטיפול מיידי בבעיות אבטחה. בין המוצרים שאנו מפעילים ניתן למצוא ציוד של Cisco, Fortinet, Juniper, F5, Kaspersky, PandaAV ועוד. כמו כן אנו מטפלים בניהול משתמשים של השרת, ניהול כתובות IP בפיירוולים, יצירת קווי תקשורת מוגנים באמצעות טכנולוגיות Ipsec/Tunneling וכן אבטחת מערכות באמעות תעודות SSL/TLS.

תמיכה טכנית מקצועית למפתחים

צוות הפיתוח מספק משימות באופן שוטף לצוות הסיסטם. תוכנות, מודולים, הגדרות, פתיחת פורטים ועוד הרבה עבודה מסופקת לצוותי פיתוח, מתכנתים ומפתחים עצמאיים. למעשה, אנו נותים מענה מלא לכל עבודת הסיסטם של תחזוקת השרת. הלקוח משתמש אך ורק בכלי ניהול נוחים וידידותיים כגון FTP, ממשקי ניהול מסחריים שפורטו מעלה וממשקים יעודיים כמו MS-SQL Visual Studio Enterprise Manager.

יעוץ טכנולוגי (IT Consulting) לסטארטאפים וחברות טכנולוגיה

אנו מבינים אותך יותר מכולם ויודעים שההצלחה שלך היא גם ההצלחה שלנו. במהלך 15 שנות עבודתינו ראינו לא מעט הצלחות וכמובן גם הרבה כשלונות. למדנו מכולם ותפקידנו לעזור לך לעשות החלטות נכונות ולהתרכז בחשוב מכל – המיזם שלך.



נשמח לשמוע על המיזם שלך ולהציע פתרון ניהול מלא – 1-800-373-600

 

מעוניינים שמומחה IT יספק ייעוץ חינם בנושא ניהול ותחזוקת שרתים? מלאו מספר פרטים ונחזור אליכם במהרה!

תודה, הדוא"ל שלך נשלח בהצלחה


המלצות לקוחות

להלן מספר המלצות מלקוחות ותיקים ב-Sweethome עם אתרים ושרתי אינטרנט בענן