סוויטהום אחסון אתרים

10 סיבות לבחור בסוויטהום לאחסון האתר שלך

סוויטהום – חברת אחסון האתרים הוותיקה בישראל מזמינה אותך לקחת חלק בהצלחה שלנו ולהצטרף לאלפי לקוחות מרוצים שנשארים איתנו שנים רבות.   1. ותק וניסיון. מעל 25 שנות עבודה עושות את ההבדל. מה שהחדשים לומדים היום אנחנו עושים בעיניים עצומות. מה שאנחנו לומדים היום הם יישמו עוד 3 שנים. בדוק.

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
סוויטהום אחסון אתרים

סוויטהום – חברת אחסון האתרים הוותיקה בישראל מזמינה אותך לקחת חלק בהצלחה שלנו ולהצטרף לאלפי לקוחות מרוצים שנשארים איתנו שנים רבות.

 

1. ותק וניסיון. מעל 25 שנות עבודה עושות את ההבדל. מה שהחדשים לומדים היום אנחנו עושים בעיניים עצומות. מה שאנחנו לומדים היום הם יישמו עוד 3 שנים. בדוק.

 

2. אי תלות בחוות שרתים מסוימת. מכיוון שאנחנו לא ספק אינטרנט בעל חוות שרתים אלא ספק אחסון אתר אין לנו אינטרסים מנוגדים. אנחנו מפצלים את השרתים בין כמה חוות ובכך נהנים משירות טוב יותר מכולם.

 

3. שמירה על פרטיות המידע. סוויטהום הינה חברה יחסית קטנה אשר נוסדה ע"י האקרים שפרטיותם של בני אדם באשר הם יקרה לליבם יותר מזהב. אנחנו שומרים בקנאות על המידע שלכם ושל הגושלים שלכם ועושים מאמצים רבים ששום דבר לא יזלוג החוצה. באמת.

 

4. שירות בכל גודל וצורה. אחד היתרונות הברורים של עבודה איתנו הוא קצב גדילה לא צפוי של לקוחות. אתה צריך למחר שרת חדש לפרסומות? קיבלת מימון לסטארטאפ ואתה רוצה ענ פרטי תוך חודש? זה בהישג ידך. דבר איתנו ונאפיין לך את הפתרון הנכון במחיר שרק אנחנו יודעים לעשות, ראה קטגוריית שרתים יעודיים.

 

5. תמחור שרותים הוגן. סוויטהום מובילה כבר מעל עשור את השוק הישראלי מבחינת תועלת מול מחיר בשרותי הוסטינג. אין אצלנו אותיות קטנות בחוזה וכמות העלויות שלקוחות משלמים כ"חריגות" אפסית אצלנו.

 

6. תרומה ישירה לקהילת הקוד הפתוח בישראל. אם אתה עובד איתנו, אתה תורם באופן ישיר להתפתחות מודל הקוד הפתוח והקהילה שתומכת בה. אנחנו מעורבים חזק בקהילה, הן מבחינת כובד השימוש, תרומת אחסון חינם לאתרי קוד פתוח, דיווח על באגים, עזקה באיפיון שרותים חדשים ועוד.

 

7. תמיכה טכנית מהירה ומקצועית. הצוות שלנו מיומן ונכון לעזור בכל בעיה בה תיתקל/י במהלך הדרך. אנחנו נותנים מענה של 24/7 לםניות חרום ועובדים עם עשרות בתי תוכנה בארץ. התמיכה שלנו והמהירות בפתרון בעיות הינה אבן יסוד בשירות שלנו. נסו ותווכחו.

 

8. שכנות טובה. לא משנה מה תצטרכו להוסיף לאתר שלכם, תוכלו להתיעץ איתנו ולקבל את העבודה מלקוח אחר שלנו, שיתן לכם לרוב עדיפות ומחיר טוב יותר. זה יכול להיות שרותי עיצוב, תכנות, בניית אתרים או קידום. יש לנו מאות לקוחות מקצועיים שנהנים מלידים חדשים מלקוחות שלנו. זכרו – ההצלחה שלנו פירושה קודם כל ההצלחה שלכם. קדימה!

 

9. אמינות בשירות. צוות סוויטהום לעולם לא ישקר או יעביר מידע מוטעה ללקוח, גם כשהמצב קשה ואין פתרון בנמצא. אמחנו לא מוכרים מראש ללקוח "פתרונות קסם" וכשיש בעיה הלקוח מעורב ומעודכן באופן שוטף.

 

  1. שקיפות ועוד שקיפות. אנחנו לא מחביאים שום דבר מתחת שום מכסה. הלקוחות יודעים בדיוק איפה השרת שלהם נמצא, איזה אמצעי הגנה מופעלים ואיזו מערכת הפעלה רצה על כל שרת. אנחנו מאמינים שהעבודה שלנו היא חוליה אחת בתוך פרוייקטים של לקוחותינו. היא חייבת להיות שקופה ודינמית, כמו כל חוליה אחרת

 

לסיכום, אם מהירות ואבטחת האתר שלך חשוב לך, בוא לארח את האתר שלך בחברת אירוח אתרים מקצועית עם וותק ונסיון של מעל 25 שנים עם צוות תמיכה מקצועי שיודע את העבודה ופותר בעיות במהירות וביסודיות.

 

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!