סוויטהום אחסון אתרים

עיצוב אתרים – טיפים ועצות שימושיות בנושא עיצוב לאינטרנט

עיצוב דיגיטלי חייב להיות יותר מאשר רק ממשק יפה, הוא חייב לעקוב אחר מאפיינים כלליים ובו בעת להיות פונקציונלי. זהו המקום שבו תכנון מידע ותכנון אסטרטגי שיווקי מקבלים צורה ומתחילים לתקשר. כאשר מעצבים אתר \ אפליקציה חשוב להבין את הרעיון של עיצוב חכם. עיצוב דיגיטלי חכם משרת את הסביבה והיכולות

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
תוכן מקורי לאתר

עיצוב דיגיטלי חייב להיות יותר מאשר רק ממשק יפה, הוא חייב לעקוב אחר מאפיינים כלליים ובו בעת להיות פונקציונלי. זהו המקום שבו תכנון מידע ותכנון אסטרטגי שיווקי מקבלים צורה ומתחילים לתקשר. כאשר מעצבים אתר \ אפליקציה חשוב להבין את הרעיון של עיצוב חכם. עיצוב דיגיטלי חכם משרת את הסביבה והיכולות של קהלי היעד. עיצוב דיגיטלי חכם מתמקד בחוויה של קהל היעד.

שאלנו את ורד כרמל, מנהלת קריאיטיב בחברת שיין – חברת בוטיק למיתוג ושיווק דיגיטלי, לתת לנו כמה עצות לעיצוב דיגיטלי:
"עיצוב אתר למותג הוא דבר מורכב, על מנת להשיג תוצאות איכותיות תצטרכו לשלב ניסיון גרפי, עין טובה לאלמנטים, איזון ועוד קצת ניסיון "

אז מה הם הכללים שאתם צריכים לשקול כאשר מדובר בתכנון עיצוב אתר מותג?

אחד הדברים החשובים הוא להיות עקבי לאורך כל תהליך עיצוב האתר.
כלל ראשון בעיצוב בכלל ובאתרים בפרט הוא: לכל אלמנט צריכה להיות סיבה בכדי שיופיע.
אני לא ממליצה להוסיף אלמנטים רק בגלל שהמעצב או הלקוח חושבים כי הם מגניבים. לכל אלמנט שמופיע צריך להיות תפקיד מסוים וסה"כ האלמנטים באותו עמוד צריכים להשיג מטרה. זה בדיוק כמו שחקנים על מגרש, לכל אחד יש תפקיד מוגדר אך כולם פועלים להשגת מטרה אחת.


כלל שני בעיצוב, תשומת לב לפרטים.
גורם העקביות בעיצוב אתרי מותג הוא קריטי. חייבים להיות עקבי עם בחירת הגופן ונסו לא להשתמש יותר משני גופנים בכל פעם. אם חייבים להשתמש בפונטים מיוחדים, יש להשתמש בהם רק אם אלו הנחיות המותג.

 

באילו צבעים כדאי לי להשתמש בעיצוב אתר מותג?

כמו קודם, הצבעים עצמם אינם משנים, הם יכולים להיות שחורים, לבנים, אדום או בכחול כהה – זה לא הצבע עצמו, אלא שילוב של צבעים שעושים את ההבדל בין עיצוב לאתר מותג ואתר רגיל. חשבו על מה שהמותג מייצג, לדוגמא אם המותג מיצג נועזות, אז כדאי להיות נועז עם הבחירה בצבע.

 

שימושיות, נגישות ואופטימיזציה למנועי חיפוש

חשוב לזכור שגולשי האתר שלכם יכולים להיות בעלי מוגבלויות, מבוגרים או ילדים. וודאו שהתכנים באתר מוצגים כראוי, גודל הטקס, צבעו וצבע הרקע מאפשרים קריאה ברורה ללא מאמץ. כמו כן וודאו שהקישורים מוצגים בצורה ברורה ומובדלים מטקסט רגיל. כמו כן, וודאו שהעיצוב לא פוגע באופטימיזציית האתר למנועי חיפוש. המנעו משימוש בכתיבת טקסט בתוך תמונות, וודאו שכל עמוד מכיל מספיק טקסט לאינדוקס בגוגל ואל תשכחו שגוגל גם חייב להבין את העיצוב של האתר ולקשר את החלקים בו למטריצות מוכרות לו.

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!