סוויטהום אחסון אתרים

כיצד לבנות אתר וורדפרס מהיר עם תוסף NitroPack

אופטימיזציה לוורדפרס באמצעות בתוסף NitroPack מהירות אתר האינטרנט שלנו היא אחד האלמנטים העיקריים המשפיעים על הצלחת האתר וקידומו במנועי החיפוש המקוונים. מבין מגוון הפתרונות הייעודיים להגברת מהירות האתר, נמצא תוסף ניטרו – פאק (NitroPack). על מה מדובר? וכיצד בדיוק תוסף ניטרו-פאק עוזר לאתר האינטרנט? כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם.  

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
אתר וורדפרס מהיר עם תוסף NitroPack

אופטימיזציה לוורדפרס באמצעות בתוסף NitroPack

מהירות אתר האינטרנט שלנו היא אחד האלמנטים העיקריים המשפיעים על הצלחת האתר וקידומו במנועי החיפוש המקוונים. מבין מגוון הפתרונות הייעודיים להגברת מהירות האתר, נמצא תוסף ניטרו – פאק (NitroPack). על מה מדובר? וכיצד בדיוק תוסף ניטרו-פאק עוזר לאתר האינטרנט? כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם.

 

מהירות האתר – המפתח להצלחה

לכולנו חשוב שאתר האינטרנט שלנו יצליח ויגיע לרמות החשיפה הגבוהות ביותר, כאשר אחד הגורמים המרכזיים להצלחת האתר הוא המהירות בה האתר עובד. אז לאחר שהשקענו בתוכן האתר ובעיצוב, הגיע הזמן שנבין כיצד אתר וורדפרס מהיר משפיע על הצלחת האתר:

 

תחרות על תשומת הלב של הגולשים

בעידן הדיגיטלי המתקדם של ימינו, כולנו התרגלנו לצרוך שירותים מקוונים בלחיצת כפתור פשוטה ולקבל את מבוקשנו כאן ועכשיו. כך, הגולשים ברשת האינטרנט פועלים באופן דומה למדי וככל וזמן הטעינה של האתר שלנו נמשך מעבר לכמה שניות, הרי שהגולשים מאבדים עניין וממשיכים הלאה לאתרים אחרים.

 

קידום האתר

מנועי החיפוש המקוונים מדרגים את אתרי האינטרנט השונים על פי מספר קריטריונים ואחד מהם הוא, זמן טעינת האתר. כך, ככל וזמן הטעינה של האתר קצר יותר, כך האתר שלכם יקבל דירוג גבוה יותר, אשר ישפיע על קידום האתר.

 

כיצד נדע מהי מהירות טעינת האתר שלנו?

כפי שניתן להבין, לזמן טעינת דפי האתר שלנו קיים תפקיד מרכזי בהצלחת האתר ולכן, כדאי לדאוג לכך שיהיה לנו אתר וורדפרס מהיר ובשלב הראשון, לבדוק מהי מהירות טעינת האתר. בכדי לבדוק את מהירות טעינת דפי האתר שלנו ניתן להיעזר בבדיקת מהירות PageSpeed ​​Insights של גוגל וכן באמצעות דו"ח חווית משתמש של גוגל (בהתייחסות למדדים כמו DCL ו – FCP).

 

מהו תוסף ניטרו-פאק?

מהירות טעינת דפי האתר מושפעת ממספר גורמים, כאשר אחת האפשרויות הנוחות והיעילות ביותר להשיג אתר וורדפרס מהיר היא באמצעות תוספת ניטרו-פאק (NitroPack), תוסף מיוחד המבוסס על שירות ענן, אשר מבצע אופטימיזציה לוורדפרס, באופן המשפיע על ביצועי האתר בכלל ומהירות הטעינה בפרט.

 

כיצד שימוש בתוסף ניטרו-פאק עוזר לאתרי אינטרנט?

תוסף ניטרו-פאק מתאים במיוחד לביצוע אופטימיזציה לוורדפרס, אך יכול בהחלט להתאים גם לאתרים המבוססים על מערכות אחרות. אופטימיזציה לוורדפרס באמצעות תוסף ניטרו-פאק לשיפור מהירות האתר, מבוססת על מספר פעולות עיקריות, כמו – ניקוי זיכרון מוטמן (CACHE), כיווץ קוד (MINIFY CODE) ואופטימיזציה לתמונות.

אין ספק כי אופטימיזציה לוורדפרס באמצעות תוסף ניטרו-פאק מהווה פתרון יעיל במיוחד לשיפור מהירות האתר, אך חשוב לזכור כי לא מדובר בפתרון קסמים שתוצאותיו אחסון אתר וורדפרס מהיר ולכן, לצד שימוש בתוספי אופטימיזציה לוורדפרס, חשוב לוודא כי אתם משתמשים בשרת אחסון איכותי ומותאם באופן אישי לצרכים והמטרות שלכם ונעזרים בחברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תלווה ותכוון אתכם לפתרונות המתקדמים והיעילים ביותר לשיפור הביצועים ומהירות האתר.

 

מהם היתרונות של תוסף ניטרו-פאק?

במסגרת הפתרונות השונים לשיפור הביצועים ומהירות זמן טעינת דפי האתר, ניתן למצוא מגוון תוספים, כאשר ניטרו-פאק הוא ללא ספק אחד המובילים בתחום אופטימיזציה לוורדפרס וזאת בין השאר בגלל היתרונות המרכזיים הבאים:

פתרון אחד לבעיות רבות

תוסף ניטרו-פאק מציע פתרון אחד לבעיות אופטימיזציה רבות (קאש, מיניפיקציה, הגשה וטעינה אופטימלית של תמונות, Critical CSS ועוד) ובכך, חוסך לנו את הצורך בשימוש בתוספים נוספים, היכולים להכביד על המערכת וליצור איטיות מיותרת.

תוסף מבוסס ענן

פעולות האופטימיזציה של האתר הן פעולות כבדות, היכולות לתפוס משאבים יקרים של השרת שלכם ובכך, להכביד על פעילותו וליצור איטיות מיותרת, אותה אנחנו מנסים למנוע ממילא. בנקודה זו בא לידי ביטוי היתרון המובהק של תוסף ניטרו – פאק, בכך שהוא תוסף מבוסס ענן, כך שכל פעולות האופטימיזציה נעשות אצל מערכות התוסף ולא על גבי השרת.

הפעלה נוחה וידידותית למשתמש

תוסף ניטרו-פאק מאפשר לאתר שלכם לשמור על ביצועים גבוהים ולהגיע לתוצאות מעולות וכל זאת, מבלי כל מאמץ או ידע טכני מיוחד מצדכם.

 

כיצד ומהיכן רוכשים תוסף ניטרו – פאק?

לאחר שהבנו את תפקידו של תוסף ניטרו-פאק בביצועי אתר וורדפרס מהיר, נותר לנו להבין כיצד ומהיכן רוכשים תוסף ניטרו – פאק. כעיקרון, קיימים מספר דרכים ואפשרויות לרכישת תוסף ניטרו-פאק, כאשר הדרך הבטוחה והמומלצת ביותר היא לרכוש את התוסף דרך חברה מקצועית ומנוסה בתחום – סוויטהום.

רכישת תוסף ניטרו-פאק באמצעות חברה מקצועית ומנוסה בתחום פתרונות האחסון מבוססי ענן, תוכל להבטיח לכם ראש שקט ובטוח וכן מעטפת שירותים נרחבת, הכוללת תמיכה טכנית ומוצרים נוספים, שיעזרו לאתר שלכם להגיע לביצועים הטובים ביותר.

 

רוצים גם אתר וורדפרס סופר-מהיר? לחצו כאן לאתר NitroPack והצטיידו בתוסף הכי חשוב לאתר שלכם! קבלו גם קופון של 20% הנחה ל-18 חודשים ראשונים מאיתנו:

EFFECTIVEIL

 

סוויטהום – כל פתרונות המחשוב במקום אחד

אם הגעתם עד כאן, סימן שאתם מעוניינים להשקיע באתר שלכם ולקחת אותו צעד קדימה. עם הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים והמוניטין המוכח בתחום, אנחנו בהחלט נוכל לסייע לכם לשיפור ביצועי האתר שלכם ובדגש על מהירות זמן טעינת האתר, אז אל תהססו ליצור איתנו קשר ולהיעזר בצוות המומחים שלנו.

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!