סוויטהום אחסון אתרים

כיצד אחסון מג'נטו בישראל עוזר לאתר שלך לבלוט?

שרתי אחסון לינוקס עבור מג׳נטו משפרים את הביצועים והאבטחה באופן משמעותי מג'נטו נחשבת ובצדק לאחת ממערכות המסחר האלקטרוני המתקדמות ביותר כיום וניתן לפתח באמצעותה אתרי אינטרנט מרהיבים עם מראה מקצועי ומלוטש. בנוסף לזאת, המערכת מקלה מאוד על ניהול המלאי, הוספת מספר תמונות שונות לכל מוצר, התאמת האתר לקהל יעד בין

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
אחסון אתרים לינוקס מקצועי

שרתי אחסון לינוקס עבור מג׳נטו משפרים את הביצועים והאבטחה באופן משמעותי

מג'נטו נחשבת ובצדק לאחת ממערכות המסחר האלקטרוני המתקדמות ביותר כיום וניתן לפתח באמצעותה אתרי אינטרנט מרהיבים עם מראה מקצועי ומלוטש. בנוסף לזאת, המערכת מקלה מאוד על ניהול המלאי, הוספת מספר תמונות שונות לכל מוצר, התאמת האתר לקהל יעד בין לאומי, הפצת קופונים או מבצעים מוגבלים בזמן, אופטימיזציה למנועי חיפוש ברמת העמוד ועוד.


יתרון נוסף של מג'נטו נעוץ בכך שהיא נמצאת בבעלותו המלאה של בעל האתר בין אם הוא בוחר להשתמש בגרסה החופשית שלה ובין אם הוא בוחר להשתמש בגרסה המסחרית שלה המספקת תמיכה טכנית נרחבת יותר. זאת לעומת פתרונות אחרים של חנויות למסחר אלקטרוני אשר שייכות לחברה המשכירה את החנות על בסיס חודשי ולמעשה הופכת את הלקוח למעין שבוי שלה (אם ירצה לעבור לחברה אחרת, ייתכן מאוד כי יתקשה לייבא חלק גדול מהמידע ההיסטורי של המכירות, הקטלוג וכו').

עם זאת, בגלל האופי המורכב של מג'נטו, מדובר במערכת תובענית למדי מבחינת המשאבים שהיא דורשת מן השרת, גם יחסית למערכות ניהול תוכן אחרות אשר משתמשות בהרחבות למסחר אלקטרוני כגון ג'ומלה (עם VirtualMart), ובמיוחד אם רוצים לנצל את שלל הפונקציות והאפשרויות הנרחבות שהיא מציעה.

 

אחסון מג'נטו עם Sweethome

אנו ב – Sweethome מודעים לפופולאריות ההולכת וגודלת של מג'נטו גם בארץ, ועל כן בנינו חבילת אחסון Magento במיוחד עבור מי שלא מוכן להתפשר על ביצועי האתר שלו.

אחסון לינוקס למג׳נטו מבוסס על שרת CloudLinux עם ניהול קל של האתר באמצעות הממשק הפופולארי cPanel דרכו ניתן להתקין את Magento באופן אוטומטי מבלי הצורך להוריד את קבצי המערכת (השוקלים לא מעט) ולהעלות אותם ידנית אל השרת. כמו כן, מכיוון שהשרת הוא מבוסס ענן, הוא מספק ביצועי מערכת גבוהים במיוחד במחיר שווה לכל נפש.

למעוניינים בכך, ניתן להוסיף לחבילה גם מערך אבטחה נוסף בדמות תעודת SSL תקנית המאפשרת לשלם ישירות בכרטיס אשראי ולא להסתמך רק על חיובי טלפוני או PayPal וכמובן להתממשק אל ספקי סליקה וחשבוניות סטנדרטיים. רק בחירה בחבילת אחסון לאתרי מסחר אלקטרוני אשר תוכננה על ידי מקצוענים בעלי ניסיון הן בתחום החומרה והן בתחום החומרה, תוכל לספק לכם חנות מהירה הפועלת בצורה מיטבית, וכפי שכל איש שיווק יגיד לכם, כל שנייה מיותרת שבה הלקוח מחכה שהאתר יעלה, מפחית את הסיכויים שהוא ישלים את הקניה…

 

מדוע עוד לבחור בחבילות אחסון למסחר אלקטרוני ב – Sweethome?

  •     כי כל השרתים שלנו נמצאים בישראל ומספקים מהירות גישה גבוהה במיוחד
  •     כי אנו מגבים את כל המידע על גבי השרת באופן יום יומי
  •     כי אנחנו מציעים חבילת ניהול מלאה של השרת על ידי הצוות המקצועי שלנו
  •     כי אצלנו התקנת מערכת ההפעלה היא ללא תשלום
  •     כי אנחנו נותנים הנחה גבוה במיוחד של 15% למשלמים לשנה מראש

 

יש לך אתר מסחר אלקטרוני גדול? יש לנו אחסון גדול! בדוק את שרותי ה-מחשוב ענן שלנו וכן פתרונות מבוססים שרתים ייעודיים בניהול מלא!

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!