סוויטהום אחסון אתרים

WordPress / WooCommerce – הקמת אתר מסחר אלקטרוני בקלות

רובנו התנסינו בקנייה אונליין. יש מי שהחליף את דפוסי הקנייה הבלתי אמצעיים ונטש אותם לחלוטין לטובת קנייה מקוונת ויש מי שבוחר לשלב, גם וגם. שלל החנויות המקוונות מציעות מוצרים דיגיטליים אותן ניתן לרכוש ללא יציאה מהבית, עמידה בפקקים וכיתות רגליים ברחבי החנות. הקלקה פשוטה ונוחה על העכבר והמוצר בדרך אליך.

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
חנות באינטרנט עם וורדפרס woocommerce

רובנו התנסינו בקנייה אונליין. יש מי שהחליף את דפוסי הקנייה הבלתי אמצעיים ונטש אותם לחלוטין לטובת קנייה מקוונת ויש מי שבוחר לשלב, גם וגם. שלל החנויות המקוונות מציעות מוצרים דיגיטליים אותן ניתן לרכוש ללא יציאה מהבית, עמידה בפקקים וכיתות רגליים ברחבי החנות. הקלקה פשוטה ונוחה על העכבר והמוצר בדרך אליך. רוצים גם? מעוניינים לשווק את המוצרים או השירותים שלכם בחנות דיגיטלית? להקים אתר מסחר אלקטרוני בעזרת WordPress / WooCommerce? המאמר הבא הוא במיוחד עבורכם! הישארו איתנו!

מהו אתר מסחר אלקטרוני?

מדובר באתר דיגיטלי המאפשר ביצוע עסקאות אלקטרוניות על ידי שימוש ברשת האינטרנט. אתר מסחר אלקטרוני מאפשר רכישה של מוצרים שונים ומגוונים ושלל שירותים באמצעי חיוב שונים, ללא כל צורך לצאת מהבית או לשוחח עם ספק השירות או המוצר. חנויות פיזיות רבות מנהלות במקביל חלופה דיגיטלית המאפשרת את רכישת מוצריהם בצורה מקוונת ואף קיימות חברות שסגרו כליל את האפשרות לקנייה פיזית בחנות ופועלות כעת בפורמט חנות דיגיטלית בלבד. סוויטהום מציעה ללקוחותיה חבילות אחסון וורדפרס בענן לביצועים מירביים ואבטחה מוגברת. רוצים לשמוע עוד?

על מנת להוביל לקוחות פוטנציאליים לרכישה מקוונת באתר מסחר אלקטרוני, שלושה שלבים שונים צריכים להתקיים:

  1. חשיפה על קהל היעד שלך לדעת שהאתר קיים, להיחשף לפרסום, תכנים רלוונטיים.

  2. חיבור על הלקוח הפוטנציאלי לחוש חיבור כלשהו לשירות או למוצר המוצע, על מנת לבחור דווקא בו מתוך שלל המוצרים הדומים המוצעים למכירה.

  3. אמון על מנת שתתרחש עסקת מכירה, על הלקוח לתת אמון בספק השירות, בבטיחות הליך הרכישה ובלגיטימיות של בית העסק.

איך מקימים חנות דיגיטלית?

פלטפורמת וורדפרס מהווה את אחד הממשקים הפופולריים והנוחים להקמת אתרי אינטרנט. לכל הטוב הזה קיים תוסף מיוחד הנקרא ווקומרס המותקן על גבי ממשק וורדפרס ומאפשר הקמה וניהול באופן פשוט ואינטואיטיבי של אתר מסחר אלקטרוני. בדומה לוורדפרס, גם תוסף WooCommerce הוא חינמי לחלוטין ומאפשר בצורה פשוטה וידידותית למשתמש מכירה של מוצרים ושירותים ברשת.

בעלי עסקים רבים המנהלים חנות דיגיטלית כבר בחרו בווקומרס בשל יתרונותיו הרבים:

  • מאפשר ניהול קל ונוח לאתר מסחר אלקטרוני.

  • אין צורך לשנות את הגדרות האתר, להירשם מחדש ועוד.

  • ללא עלות, שירות חינמי!

  • תוספים רבים תומכים בווקומרס ומוצעים אף הם ללא עלות: תשלום, עיצוב חנות, אופציית קופה ועוד.

  • ווקומרס מאפשר ניהול חנות דיגיטלית בעברית.

שימוש בWordPress /WooCommerce להקמת אתר מסחר אלקטרוני, צעד אחר צעד

  1. התקנת תוסף ווקומרס – באמצעות פלטפורמת וורדפרס, בספריית התוספים, תוכלו למצוא את התוסף המיוחל. כעת, יש לפעול לפי השלבים הבאים: התקנה, הפעלה ולבסוף, הגדרה. בשלב ראשוני זה חלק ההגדרה מתייחס להגדרות בסיס בלבד.

  1. קביעת הגדרות חנות דיגיטלית מילוי פרטים רלוונטיים אודות העסק, שיוך לקטגוריית ממכר, סוג המוצר או השירות, שימוש בקופונים, אפשרויות לניהול המלאי, אפשרויות שונות למשלוח ועוד. אחד מן החלקים החשובים ביותר בשלב זה עוסק בהגדרה של אפשרויות התשלום: צ'קים, מזומן, פייפאל, העברה בנקאית ובמסר מדינות בעולם אף שימוש באפשרויות התוסף עצמו לסליקה.

  1. העלאת מוצרים לאחר ההגדרות וההתאמות השונות, הגיע הזמן להעלות את המוצרים לחנות המקוונת! ניתן לעשות זאת באמצעות לוח הבקרה, בו תדרשו למלא את הפרטים החיוניים בנוגע למוצרים אותם תרצו להעלות אל החנות. יש למלא את שמו של המוצר הנמכר, לתאר אותו כולל המפרט שלו, יתרונותיו ושימושיו, יש להוסיף את מחיר המוצר ובנוסף לתאר פרטים בנושא מספרו הסידורי, האם קיים במלאי, האם ישנן הגבלות שונות בעת מכירתו ואופן השילוח שלו. הוספת תמונות איכותיות בצמוד לכל מוצר תעלה את הסבירות לרכישה.

הקמת אתר מסחר אלקטרוני עם ווקומרס: נקודות חשובות בדרך לחנות מוצלחת

לא המצאנו את הגלגל! חנות דיגיטלית היא מוצר נפוץ ורבים בוחרים להקימה באמצעות ווקומרס תוך שימוש בפלטפורמת וורדפרס. אז מה יהפוך את החנות שלכם למוצלחת במיוחד? כזו שתבלוט בין יתר החנויות הדיגיטליות ותגרום לגולשים לרכוש מוצרים דווקא בה ולא באחרת? הכנו מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם להקים חנות דיגיטלית מוצלחת:

  • עיצוב ומיתוג ממש כשם שחנות פיזית מושכת אליה יותר מבקרים כשהיא נראית טוב, מריחה טוב, כשהתאורה בה נעימה והאווירה חיובית, אותו עיקרון תקף גם כשמדובר בחנות דיגיטלית. נראות ויזואלית טובה והרמונית לאתר, צבעים המזוהים עם צבעי המותג, אלה ועוד יסייעו בהעלאת התנועה אל האתר.

  • חווית גלישה נעימה אתר נוח ונגיש, קל ופשוט לשימוש יתרום לחוויית הגלישה של המבקר באתר ויעלה את הסבירות לכך שיחזור בשנית. מראה ידידותי למשתמש וגלישה מותאמת לסוגי מכשירים אלקטרוניים שונים: טאבלט, נייד, מחשב ועוד.

  • בניית אתר מסחר אלקטרוני עם דגש לקידום הקמה נכונה של אתר המתחשבת מראש באלמנט הקידום תקל משמעותית על חשיפת החנות ותסייע להצלחתו ולשיעור המכירות שיניב. דגש למילות המפתח, קידום אתרים, תיאורים נכונים ועוד, הם גורמים חשובים במיוחד שתורמים להצלחת האתר.

  • בחינת מתחרים לפני הקמת החנות, מומלץ לבחון היטב באיזו זירה היא עתידה לפעול. מי יהיו המתחרים הגדולים שלכם? מה הם מציעים? מה אסטרטגית השיווק והמכירה שלהם? בחינת מתחרים ודפוסי הפעולה שלהם תסייע בחידוד האסטרטגיה בה תבחרו לנקוט.

צריכים אתר מסחר אלקטרוני? הגעתם למקום הנכון! צרו איתנו קשר לפרטים נוספים אודות הקמת אתר מסחר אלקטרוני בעזרת WordPress/WooCommerce

בדקו את חבילות הוורדפרס שלנו לעסקים כולל שרת וורדפרס בענן!

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!