סוויטהום אחסון אתרים

בניית אתרי אינטרנט – מאיפה מתחילים לבנות אתר חדש?

בשנים האחרונות בניית אתר אינטרנט הפך לשירות יותר נגיש וזול משמעותית מאשר בעבר, אך יחד עם זאת מדובר עדיין בהליך מורכב הדורש התחשבות בפרמטרים רבים, ביניהם בחירת הפלטפורמה עליה יבנה האתר וידידותה למנועי החיפוש, עיצוב האתר, בחירת דומיין, מיתוג האתר, מערכת ניהול התוכן של האתר, אחסון האתר ועוד. אתר אינטרנט

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization

בשנים האחרונות בניית אתר אינטרנט הפך לשירות יותר נגיש וזול משמעותית מאשר בעבר, אך יחד עם זאת מדובר עדיין בהליך מורכב הדורש התחשבות בפרמטרים רבים, ביניהם בחירת הפלטפורמה עליה יבנה האתר וידידותה למנועי החיפוש, עיצוב האתר, בחירת דומיין, מיתוג האתר, מערכת ניהול התוכן של האתר, אחסון האתר ועוד. אתר אינטרנט מצליח בד"כ נבנה ומתופעל על ידי מספר אנשים. ניהול הצוות בצורה נכונה, גם אם כל אחד מהעוסקים במלאכה פרילאנסר שתורם כמה שעות חשובה ביותר. על מנהל האתר לדעת אל מי לפנות באיזה נושא ואיך מתחלקת האחריות בין נותני השירותים השונים.

בחירת פלטפורמה לבניית האתר

כיום, אתרי אינטרנט רבים נבנים בפלטפורמות המבוססות קוד פתוח, קיימות מגוון סוגי פלטפורמת הנמנות על הסוג הזה ביניהם: וורדפרס, ג'ומלה ודרופל. לכל אחת מהפלטפורמות הללו יש את היתרונות והחסרונות שלה כאשר היתרונות המשותפים לשלושת מערכות אלו יבואו לידי ביטוי בעלות הנמוכה של בניית האתר (כמו גם, חסכון משמעותי בנושא של עלויות פיתוח). יתרון נוסף הוא העובדה שמערכת הניהול של אותן פלטפורמות היא מערכת פשוטה ונוחה לתפעול המאפשרת לבעלי האתרים לערוך שינויים או תוספות באתר בכל רגע בו יחפצו.

בחירת סוג אחסון לאתר אינטרנט

לבחירת סוג השרת תהיה השפעה רבה על אתר האינטרנט – על המהירות שלו, על רמת אבטחה, על יציבות האתר ועל גורמים משפיעים נוספים. קיימים שלושה סוגי שרתים עיקריים: שרת יעודי – שרת המוקדש כולו לאתר אינטרנט אחד. שרת וירטואלי – שרת שהינו שיתופי אך מציע לכל אתר מחיצה פרטית שנראית למשתמש כמו מערכת הפעלה שלמה, על כל מרכיביה. אחסון שיתופי – שרת שהינו שיתופי אך מציע לכל אתר מחיצה פרטית. שלושת הפתרונות ניתנים להזמנה מיידית בסוויטהום ומסופקים כולל תמיכה טכנית מלאה וממשקי ניהול מתקדמים.

אבטחת מידע של חשבון האחסון ואתר האינטרנט

מערכות אבטחת מידע מגנות על אתר האינטרנט מפני סיכונים שונים היכולים להוות את נחלת חיקם – שינוי תוכן האתר אשר יתבצע על ידי גורמים לא רצויים, החדרת קודים זדוניים לאתר וכדומה. רמת אבטחת המידע מושפעת משמעותית מבחירת השרת עליו יאוחסן האתר. בדוק את המאמר שלנו בנושא אבטחת אתרים

SEO – קידום האתר במנועי החיפוש

בעת בחירת הפלטפורמה באמצעותה יבנה האתר ישנה חשיבות גבוהה לקחת בחשבון את הנושא של קידום האתרים. רוב המערכות המבוססות על קוד פתוח, לוקחות את ההתאמה למנועי החיפוש ואת האופטימיזציה הראשונית בחשבון. אך בשל חשיבות הנושא והשפעתו הרבה על הצלחת האתר, מדובר בפרמטר שחשוב לקחת בחשבון כבר בשלבים ההתחלתיים של בניית האתר.

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!