סוויטהום אחסון אתרים

אופטימיזציה לאתרי אינטרנט באמצעות אתר GTmetrix

לאף אחד אין סבלנות לאתרים איטיים ולכן חשוב להשקיע בבדיקת ובשיפור מהירות הטעינה של האתר שלכם. הכלי היעיל ביותר לשם כך, הוא אתר GTmetrix אם אתם מפעילים אתר אינטרנט עסקי שנועד להביא לקוחות, חשוב מאוד לוודא שהוא עולה מהר מספיק. מהירות האתר, היא הזמן שלוקח לו להיטען באופן מלא בדפדפן

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
אופטימיזציה לאתרים עם GTmetrix

לאף אחד אין סבלנות לאתרים איטיים ולכן חשוב להשקיע בבדיקת ובשיפור מהירות הטעינה של האתר שלכם. הכלי היעיל ביותר לשם כך, הוא אתר GTmetrix

אם אתם מפעילים אתר אינטרנט עסקי שנועד להביא לקוחות, חשוב מאוד לוודא שהוא עולה מהר מספיק. מהירות האתר, היא הזמן שלוקח לו להיטען באופן מלא בדפדפן האינטרנט, בדסקטופ או בסמארטפון.

מהירות הטעינה של האתר תלויה במשקל שלו, באיכות ובסוג האחסון, בהתאמה לפורמטים עדכניים, בתאימות לדפדפנים ועוד, והיא משמעותית מבחינת חוויית המשתמש, משפיעה על משך הזמן שגולשים מבלים באתר וכתוצאה מכך גם על המכירות והביצועים.

בנוסף, מהירות הטעינה חשובה מבחינת דירוג האתרים של גוגל, שכמו מנועי חיפוש אחרים, מקנה חשיבות לנושא.

כלים לבדיקת מהירות האתר

בדיקת מהירות הטעינה של אתר ושיפור שלה, היא חלק מהליך אופטימיזציה הכרחי, שנועד לשפר ולהתאים את האתר לסביבה התחרותית. לשם כך נועדו הכלים לבדיקת מהירות אתרים. להלן כמה מהמובילים.

אתר Gtmetrix הינו כלי המנתח את תוכן דף האינטרנט ומפיק תמונת מצב מפורטת. הוא מאפשר לבצע מעקב לאורך זמן, להשוות תוצאות, לשנות את המיקום הגיאוגרפי של הבדיקה, את מהירות הבדיקה ופונקציות נוספות, שיכולות לתת מידע רב על האתר. באמצעות ניתוח מפל הנתונים של האתר, הכלי מאפשר לבחון את הבקשות המרכיבות את הדף.

אתר Gtmetrix הוא מהשירותים הייעודיים, הרווחים ביותר כיום, לבדיקת מהירות של אתרי אינטרנט, מאחר שהשימוש בו פשוט וידידותי וממשק המשתמש קל להבנה. הוא מגיע בגרסה בסיסית חינמית ובכמה גרסאות בתשלום.

בהזנת כתובת האתר, ניתן לקבל מידע מדויק על מהירותו, לפי בדיקת שרת החברה בקנדה או במיקומים אחרים (בתוכניות בתשלום). התוצאות כוללות רשימת בעיות פוטנציאליות וניקוד על ביצועי האתר בכל קטגוריית מהירות.

יתרון משמעותי נוסף הטמון באתר Gtmetrix הוא האפשרות לשמור בדיקות של דפים שונים באתר ושל אתרים מתחרים, לשם השוואה. חשוב לבדוק כל דף באתר, כי הגולשים מגיעים לעתים דרך קמפיינים לדפים ספציפיים באתר ולאו דווקא לדף הבית.

 

  • Google PageSpeed -כלי המנתח את תוכן דף האינטרנט ומביא הצעות לשיפור ביצועי המהירות, המיועד יותר למפתחי אינטרנט ופחות לבעלי אתרים ומשתמשים פחות מנוסים. אלה עלולים להתקשות בהבנת הנתונים וההצעות. חיסרון נוסף של כלי זה, הוא קבלת תוצאות לא עקביות בין בדיקה לבדיקה.

  • Pingdom – זהו כלי נוסף לבדיקת מהירות, המנתח את תוכן דף האינטרנט ומשקף את תמונת המצב, לצד פונקציות נוספות לקבלת מידע על האתר. הממשק מספק נתונים שהם בסיסיים יחסית ופחות המלצות אופרטיביות, כך שהוא מתאים בעיקר למתחילים.

  • Lighthouse Scoring Calculator – תוסף לכרום של גוגל, שהפעלתו בודקת את האתר ישירות מהדפדפן.

  • dotcom-tools – אתר המציע בדיקה של מהירות האתר, משלושה מקומות בעולם בו זמנית וניתוח של ביצועיו וכולל גרסה חינמית. זהו כלי שימושי, שפחות מוכר בקרב מפתחי אינטרנט ומקדמי אתרים. הוא מספק תמונה בסיסית בלבד ופחות מציע דרכים לשיפור המצב.

 

ציון A באתר GTmetrix מתחיל עם אחסון וורדפרס איכותי של Sweethome!

 

איך מגדילים מהירות של אתר?

מעבר לבדיקת המהירות של האתר כדי לשפר אותה, ניתן לבצע כמה פעולות נוספות, שיגבירו את מהירות הטעינה:

  • אחסון האתר בשרת עם פס תעבורה רחב – נושא האחסון, משפיע מאוד על המהירות. ככל שהפס יהיה רחב יותר, מהירות האתר תעלה. יש לבחור בחבילת אחסון עם רוחב הפס המרבי, הרלוונטי לאתר שלכם.

  • אבטוח האתר – יש להתקין באתר תעודת SSL, המאבטחת את הנתונים שהלקוחות מזינים לאתר. אתר שאינו מאובטח, יורד בדירוג תוצאות החיפוש בגוגל. גוגל משתמש בפרוטוקול המריץ אתר מאובטח, במהירות כפולה מאשר אתר ללא אבטחה.

  • הקטנת התמונות – תמונות תופסות משקל רב בשטח האחסון ומאטות את הטעינה. חשוב לעבור על קבצי התמונות ולהשאיר רק את הנחוצים. בנוסף, להשתמש בתוכנות כמו Squoosh של גוגל, לצמצום גודל הקבצים או ב-OPTIMIZILLA, המאפשר להוריד את גודל התמונה, מבלי לפגוע בנראות שלה. מומלץ מלכתחילה, להעלות לאתר רק תמונות בגודל המתאים.

  • בדיקת הקישורים באתר – חשוב להסיר מהאתר קישורים שבורים, >שאינם מובילים לשום מקום ומאטים את הטעינה. קישור שבור, יכול להיות תוצאה של שגיאת הקלדה בכתובת ה-URL, של הורדת הקישור מהרשת או העברתו לכתובת אחרת.ddd>ריבוי קישורים שבורים, יוריד במקביל את דירוג האתר ויפגום בחוויית המשתמש.

  • מחיקת תוספים מיותרים – יותר מדי תוספים, יורידו גם הם את מהירות האתר. יש להשתמש בתוסף, רק במקרה הצורך.

  • צמצום בקשות לשרת – קבצ JS ו-CSS רבים מאטים את הטעינה, בשל הבקשות המרובות לשרת. מומלץ לצמצם את גודלם, באמצעות טכניקות בקוד ולאחד סקריפטים וקבצים מאותה משפחה.

  • זיכרון מטמון – וספי קאש (Cache), להגדרת זמן מטמון, מביא לטעינת דפים וקבצים לדפדפן, >הם נשמרים בו ואין צורך לטעון אותם שוב, מה שמקצר את זמן עליית דפי האתר. חשוב להגדיר את הדפים שרוצים שיישמרו.

  • שינוי סדר טעינת הקבצים – חשוב לבצע אופטימיזציה של סדר הטעינה באתר, כך שהקבצים הכבדים יותר, ייטענו בסוף ויאפשרו עלייה מהירה יותר של האתר.

 

Sweethome מציעה שירותי אחסון וורדפרס בענן מהיר ובטוח באמצעות שרתי לינוקס, ממשק ניהול cPanel, שרת Litespeed Webserver ומערך אבטחה Imunify360. בואו להינות משירות פרמיום עם יחס אישי ממקצועני הוסטינג בישראל!

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!