סוויטהום אחסון אתרים

זכויות יוצרים באינטרנט וחשבון האחסון שלך

כיצד תוכן מקורי עוזר לקידום האתר ומונע בעיות זכויות יוצרים? עולם האינטרנט העשיר, המגוון, אשר פותח בפנינו עולם ומלואו, טומן בחובו גם בעיות בתחומים שונים, וביניהם כל נושא ההגנה על זכויות יוצרים באינטרנט. מרגע שתכנים עולים לאוויר, הם הופכים לנחלת הכלל, למעט אם ננקטו צעדים לשמירה על זכויות יוצרים. לצדם

מחשוב ענן לעסקים
מבוסס תשתית ענן פרטית בישראל, שירותי סיסטם מלאים ואבטחת מידע מתקדמת.
עכשיו במבצע!

קטגוריות

חיפוש

תגיות

רוצים אתר וורדפרס סופר-מהיר?

יצירת קשר עם שירות לקוחות

יש לך שרת בענן?

ניהול שרתי אינטרנט באמזון AWS, גוגל ו-Azure

ניהול סיסטם ו-Devops

סוויטהום צועדת קדימה ומציעה את הנסיון של עובדיה עבור מיזם האינטרנט שלך
לחץ כאן

הפרילנסר שלך ממתין לך כאן:

Nitropack Optimization
צוות מומחי ענן ואחסון אתרים

כיצד תוכן מקורי עוזר לקידום האתר ומונע בעיות זכויות יוצרים?

עולם האינטרנט העשיר, המגוון, אשר פותח בפנינו עולם ומלואו, טומן בחובו גם בעיות בתחומים שונים, וביניהם כל נושא ההגנה על זכויות יוצרים באינטרנט. מרגע שתכנים עולים לאוויר, הם הופכים לנחלת הכלל, למעט אם ננקטו צעדים לשמירה על זכויות יוצרים. לצדם של יוצרים רבים מתחומים שונים, עומד חוק זכויות יוצרים המגן על זכויותיהם בכל מה שקשור ליצירותיהם, בין שהן מוחשיות ובין שהינן רוחניות וקיימות וברמת הרעיון. האינטרנט, מעצם היותו עולם וירטואלי, מצריך נקיטת אמצעי הגנה הנוגעים בזכויות היוצרים על יצירותיהם הבלתי מוחשיות, והדבר קשה הרבה יותר לעומת הגנה על זכויות הנוגעות ליצירות מוחשיות.

מחפש אחסון אתר WordPress בראש שקט? לחץ כאן לחבילת אחסון Linux מנצחת!

 

במה מתבטאת הפרת זכויות יוצרים באינטרנט?

יוצרים רבים, וביניהם אנשים שכותבים מאמרים או יצירות ספרותיות, מחקרים, שירים, מפרסמים ציורים ואיורים, או כל יצירת אמנות אחרת, אמנם מפרסמים את יצירתם, אך מסתכנים בכך שמישהו יעתיק את יצירתם ויעשה בה שימוש לטובתו האישית ללא ידיעתם. מרגע שיצירה עולה לאוויר ומתפרסמת ברשת, היא חשופה בכל רגע נתון להפרת זכויות היוצר, ואפשרויות העיקוב וההתחקות אחר פעולות של הפרת זכויות מורכבת ומסובכת. כל חבילות האחסון בסוויטהום כפופות לחוק זכויות יוצרים.

 

אז איך בכל זאת ניתן להגן על זכויות היוצרים ברשת?

על מנת לאפשר מידה מסוימת של הגנה, על היצירה המתפרסמת ברשת לענות על שני קריטריונים- עליה להיות מקורית ומקובעת. מעבר לכך, קיימת רשימת שימושים מותרים ביצירות המתפרסמות ברשת. הדבר אמנם מהווה פתח להפרת זכויות היוצרים, אך יחד עם זאת מהווה בסיס מגביל כלשהו. בנוסף, היות וקשה מאד להוכיח את נושא הפרת זכויות היוצרים ואת הנזק שנגרם בעקבותיה, קובע החוק המגן על זכויות היוצרים, שיוצא אשר מתלונן על הפרת זכויות יוצרים שחלה על יצירתו, יכול לקבל פיצוי בגובה של עד 100,000 ₪ ללא צורך להוכיח את מידת הנזק שנגרמה לו, והכל כמובן בהתאם לנסיבות, ורק לאחר שפנה בתלונה לבית המשפט אשר אמור להכריע בסוגיה. לסכום ניתן לומר, שעל אף הקושי ליישם הרמטית את חוק זכויות היוצרים, כן ניתן להיעזר בו כאשר נדמה לכם שמישהו עשה שימוש לרעה ביצירתכם.

 

אילו תכנים אני יכול להעלות לחשבון האחסון מבלי לפגוע בזכויות יוצרים?

את/ה יכול/ה להעלות לחשבון האחסון כל חומר, בכל פורמט אשר יש לך בעלות חוקית עליו. זה יכול להיות מאמר, כתבה, תמונה שצילמת, סרט שערכת, פרזנטציה או מוסיקה בפורמט mp3 או אחר. כמו כן ניתן להעלות או להשתמש בכל חומר שקנית באופן חוקי לשימושך הפרטי או העסקי, כגון תמונות מאתרים כמו iStockPhoto או תבניות לוורדפרס.

 

מה אני לא יכול/ה להעלות לאתר או חשבון האחסון שלי?

חשבון האחסון שלך נמצא על שרת בישראל וחברת סוויטהום הינה חברה ישראלית שפועלת בהתאם לחוק הישראלי וכפופה גם לחוקי זכויות יוצרים בינלאומיים, מכיוון ששרתיה נמצאים גם באירופה וארצות הברית. לא ניתן להעלות לשרתי סוויטהום תוכנות פרוצות מכל סוג שהוא, קבצי mp3 לא חוקיים, פורנוגרפיה על כל סוגיה, מסמכי PDF שלא הורשיתם להפיץ, סרטים, סדרות וכל חומר מוקלט בכל פורמט אשר אין עליון רשיון שימוש חוקי. אנשי הסיסטם שלנו זמינים לנהל את השרת שלך במורה בטוחה ומוגנת וליעות כללי, דברו איתנו 🙂

 

כיצד סוויטהום פועלת במידה ומתגלה בעיית זכויות יוצרים?

עם קבלת תלונה של לקוח סוויטהום תבדוק את התלונה תוך יום עסקים אחד. במידה וימצא חומר כמו תוכנות פירטיות, פורנוגרפיה לא חוקית או כל חומר שברור שהוא לא חוקי, הגישה לחשבון האחסון תחסם מיידית והבירור מול הלקוח יועבר לטיפול שרות הלקוחות שלנו. במידה ויש חדש לגבי זכויות יוצרים של החומר, כמו תמונה או אייקון באתר שאין לסוויטהום יכולת ברורה להחליט אם זה חוקי או לא, ינתן ללקוח פרק זמן של 48 שעות להגיב על התלונה ולספק הוכחה משפטית לבעלות על התוכן.

 

לסיכום, אם יש חשש – אנחנו ועורך דין החברה נמצאים כאן לתת תשובה, אל תתביישו לשאול מה מותר ומה אסור להעלות לחשבון האחסון. זכרו – אחריות החשבון בידכם. יש רק אחראי אחד לתוכן האתר וזה בעל החשבון. בדקו עם מעצב האתר, מקדם האתר, עורך התוכן אם כל החומרים שמובאים לאתר או לחשבון האחסון מותרים לשימוש ברשיון. ברור, לא?

פוסטים נוספים באותו נושא:

אחסון אתר וורדפרס לעסקים על גבי תשתית ענן בישראל, ממשק ניהול cPanel יחד עם מנהל ההתקנות Wordpress Toolkit Deluxe - המערכת שתחסוך לכם זמן וכסף בניהול אתרי וורדפרס איכותיים, מהירים ומאובטחים!